Husk mig
▼ Indhold

Ændring af "Brugere online"


Ændring af "Brugere online"15-03-2009 15:01
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Tidligere har man øverst til højre kunnet se en liste over brugere, der var online.
For nogle har dette givetvis været ubehageligt, jf. brugerafstemningen om emnet.
Hvis den tydelige eksponering af ens onlinestatus har betydet, at så meget som ÉN bruger undlader at skrive indlæg her på siden, synes jeg, at det er værd at undlade.
Derfor har jeg i dag fjernet listen og i stedet indsat et tal, der viser antallet af online brugere.

Bemærk at seneste logintidspunkt stadig fremgår af ens brugerprofil.
Redigeret d. 15-03-2009 15:15
15-03-2009 20:32
rick_uk
★★★★☆
(1140)
Meget fin indstilling/tiltag!
vh rick
07-02-2010 01:15
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Til de nysgerrige:
Hvis I skulle undre jer over, at feltet for "Gæster online" pludselig lader til at eksplodere, så er der en naturlig forklaring, nemlig at jeg har ændret, hvad der definerer "online". Tidligere var tidsgrænsen sat til sølle ét minut, dvs. hvis en besøgende brugte over ét minut på at læse en side, så var han/hun ikke længere "online". Og så overfladiske er de besøgende forhåbentlig ikke...

Derfor har jeg nu sat tidsgrænsen til fem minutter, hvilket burde give et mere realistisk billede af, hvor mange mennesker, der rent faktisk netop nu sidder og læser på Klimadebat.dk.




Deltag aktivt i debatten Ændring af "Brugere online":

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Til brugere af debatten på TV2 Vejret1718-05-2014 16:45
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik