Husk mig
▼ Indhold

Berlingske mangler en vikar


Berlingske mangler en vikar03-12-2009 22:52
manse42
★★★☆☆
(633)
var det noget for dig KFL? du har jo lært det hele udenad og kan det på rygraden

Gore aflyser tale den 16 .dec.

http://www.berlingske.dk/klima/al-gore-aflyser-foredrag-under-cop15

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1264671.ece


Hypotesen om menneskeskabt global opvarmning er et menneskeskabt problem
03-12-2009 23:44
Kosmos
★★★★★
(5371)
Gore aflyser tale den 16 .dec.

- à propos: Da jeg ville læse henvisningen, faldt jeg over dette:

Klimaministeren er på vej med nye råd til forbrugerne

Klimaminister Lykke Friis mener, at forbrugeren skal vejledes om hvor meget butikkernes varer belaster klimaet. Initiativer på vej.

De danske forbrugere skal informeres om, hvor meget butikkernes varer belaster klimaet....

- ih, bevar mig vel!
04-12-2009 00:10
Søren_Søndergaard
★★☆☆☆
(204)
Gad vide hvad -Made in China' faktoren er
04-12-2009 01:34
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
For slet ikke at tale om 'Made in Taiwan' faktoren !
04-12-2009 02:34
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Jeg har udarbejdet et forslag her...

... som jeg vil anbefale Lykke Friis at gå i gang med i stedet for det med varerne. Det batter jo ikke alligevel. Nej se, hvorfor snakker ingen om at nedlægge alle former for konkurrence og stævner?

Man kan jo sagtens motionere alligevel.

Tænk på hvad der kan spares. Brændstof til alle de køretøjer der konkurreres på og med, og hvad med alle de køretøjer det anvendes til at dække begivenhederne, for slet ikke at tale om alle de køretøjer der anvendes til at transporterer aktørerne frem og tilbage, for slet ikke at tale om alle tilskuernes transport.

Mand, for en bunke energi og så har jeg slet ikke talt om alle faciliteterne endnu. Energi der går til at opføre alle hallerne og arenaerne, og så kommer vi til opvarmningen af de kæmpe arealer, opvarmning af vand i svømmehaller, vedligeholdelse med maskiner der også bruger energi.

Og Lykke, når du alligevel er til klimatopmøde så få lige de andre med også.

Bare luk det hele for min skyld. Jeg bruger det alligevel næsten aldrig og jeg vil næppe bemærke at det er væk. Jeg vil tro de vi med de midler let kan sætte den hungerslidende milliard mennesker på en varig sund kost, for altid, med de midler der spares, og så er den ged jo barberet.

Mvh
Morten
Redigeret d. 04-12-2009 02:38
07-12-2009 22:01
manse42
★★★☆☆
(633)
Jeg har længe underet mig over hvorfor det pludselig er så varmt i starten af december. Så slog det mig at vi må undvære Al Gore Effekten




Deltag aktivt i debatten Berlingske mangler en vikar:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik