Husk mig
▼ Indhold

Bliver James Hansen 'klima-martyr'?


Bliver James Hansen 'klima-martyr'?23-06-2009 23:34
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
James Hansen går åbenbart målrettet efter at blive fyret fra NASA...nu er han arresteret for trespassing.

http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/green/detail?entry_id=42234&tsp=1

Hvis han bliver fyret efter denne demonstration vil han opnå højere status end selveste Al Gore...han vil blive et globalt ikon og klimamartyr.

Bliver James Hansen fyret eller bliver han lagt på frys ?
24-06-2009 07:58
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2593)
"trespassing" er krænkelse af den private ejendomsret ved at gå på indhegnede områder.

Daryl Hannah arresteret i grøn protest

Actress Daryl Hannah blev anholdt her til eftermiddag i West Virginia sammen med NASA climatologist James Hansen, lokal aktivist Michael brune af Rainforest Action Network, Goldman Prize vinderen Judy Obligationer, 94-årige tidligere amerikanske repræsentant Ken Hechler og mere end et dusin andre.

De blev protesterer på en grundskole truet af en 2,8-mia-gallon kul slam opmagasinering hvor brændbart støv i luften over de acceptable grænser. Protesterende trespassed på arealer ejet af kul gigant Massey Energi.

Protesten er en del af en perlerække af mere og mere dramatiske tiltag at gøre indsigelse mod Obama Administration's meddelelse om, at ØPA vil reformen, men ikke afskaffe, mountaintop fjernelse minedrift. Senere i denne uge, Kongressen vil være vært for en høring med titlen, "The Impacts of Mountaintop Fjernelse Mining på vandkvaliteten i Appalachia."

Hannah har længe været en alvorlig miljøaktivist-måske så alvorlig som enhver men Leonardo DiCaprio.

"Vi er alle medskyldige i mountaintop fjernelse når vi tænder vores lygter, så vi er alle ansvarlige for at afslutte det," sagde brune, administrerende direktør i Rainforest Action Network, en ledende fortaler for handling i dag. "Mountaintop udsendelse, verdens værste strip-mining, er uacceptabelt. Periode. Dette er ikke en praksis, der skal reformeres. Det er en praksis, der skal afskaffes."
05-08-2009 11:24
Erik
☆☆☆☆☆
(14)
Sejt lavet alligevel. De skal ikke tro kampen i USA slutter med Capitol Climate Action.
08-08-2009 15:02
MikaelHProfilbillede★★☆☆☆
(194)
Hvis den lille mand kom ind i min baghave, tror jeg ikke jeg ville være bange. Til gengæld er jeg mere bange for den skade han laver ved at misbruge sin autoritet. Så længe Obama, der har rådgivere der minder om det gamle Nazi-Tyskland, sidder med magten, tror jeg ikke Hansen bliver fyret... så længe han æder sin beroligende medicin
08-08-2009 15:38
brinchProfilbillede★★☆☆☆
(313)
Erik skrev:
Sejt lavet alligevel. De skal ikke tro kampen i USA slutter med Capitol Climate Action.


Lidt vel kort! - Det bliver dette også.

Men hvor er det godt at se dig i debat - enig eller ej! Man kan jo ikke debattere ret længe, hvis der er 100% konsensus.

Venligst brinch
Redigeret d. 08-08-2009 15:39




Deltag aktivt i debatten Bliver James Hansen 'klima-martyr'?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Søren Hansen - "klimarealist" deler junk news6223-10-2020 19:29
10 teser om klimaforskningen af civilingeniør Søren Hansen412-08-2020 18:17
Jens Morten Hansen – Måne artiklen - Konklusioner213-02-2020 22:12
Jens Morten Hansen og AMO - Atlantic Multidecadenal Oscillation004-02-2020 16:09
Jens Morten Hansen og NAO028-01-2020 14:15
Artikler
James Lovelock
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik