Husk mig
▼ Indhold

CO2 eller videnskab


CO2 eller videnskab23-02-2013 10:59
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
John Niclasen skrev:
Blot dette:

Hvad får dig til at tro, jeg ikke arbejder med dette professionelt? At jeg ikke har brugt måneder og år på det?


Jeg er ked af at sige det, men det lyder som en religion. En religion hvor man opnår et højere bevidstheds niveau, jo længer tid man har været medlem.

I naturvidenskaben tæller kun videnskabelige augmenterer.

Det kan godt være at man kan opbygge en lang række af argumenter og bruge år på at lære dem udenad. Men hvis bare et af dem ikke holder, ja så falder babelstårnet sammen ligesom et korthus.

Hvis der er en katastrofal virkning af CO2 så er den skjult bag fejlagtige argumenter.

Hvis du vil påvise effekten af CO2 så må du kassere den hidtidige forskning og begynde forfra, et sted hvor de fysiske argumenter stadigt tæller.

Hvis du på en skyfri dansk sommerdag vil tænde ild med en linse. Så får du et problem. For selvom der ikke er synlige skyer så ligger der en dis over landet. Dette betyder at jordens skydække er langt støre end hvad vi kan se. Når Danmark tidligere i denne mellem istid har haft et subtropisk klima, og et endnu varmer klima i en tidligere mellem istid, så kan en forklaring være at det klarede op om dagen og disede til om natten.

Hvis man ser på jordens udstråling, så er der et område der springer i øjnene og det er Sahara. Hvis luften over Sahara fanger varme så koger jorden. Og varm det ikke det som skete i fortiden?


Deltag aktivt i debatten CO2 eller videnskab:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Jeg leder efter global opvarmning videnskab3718-04-2019 16:46
Rigtig Videnskab013-01-2016 00:13
Hvor er "Videnskab.dk" på vej hen når det gælder klimadebaten?414-03-2015 19:32
Giftig videnskab012-04-2014 09:17
Big Bang og videnskab for viderekomne3917-04-2013 14:27
Artikler
Fra antividenskab til videnskab (Mernilds Klumme, november 2011)
Videnskab eller religion? (Mernilds Klumme, februar 2010)
NyhederDato
Ikke meget videnskab i klimaartikler19-11-2010 05:34
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik