Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
12. februar 2012, 12:22 English

Den 12 december

Debat > Andet > Begivenheder m.m. > Den 12 december

11-12-2009 17:04Den 12 december
Jais Hammerlund

Ingen avatar

Rank: 0/5
(24)

Kom og være med til den store demostration imorgen der er nogen i Istedgade 79 fra kl 09 og en masse malede paraplyer så kom og være med vi går der fra kl 12 og mødes med de andre på Christiansborg kl 13 der vil vores sejl være sat op og vi vil gå ud og overdrage det til Benjamin og de andre forhandler inde i bellacenteret ved en 18 tiden. Husk ud over paraply at tage godt med starin lys med og evt glas eller andet til at havde dem i da de jo helst ikke skulle blæse ud.

Men kom og vær med til forhåbentligt en af de største om ikke andet en meget vigtig markering i morgen her i Københaven
11-12-2009 19:14
GLAR

Rank: 4/5
(1016)

Klima-realister demonstrerer ikke...vi ved at tiden arbejder 'gratis' for os.
11-12-2009 19:33
David Johansen

Ingen avatar

Rank: 1/5
(124)

Hvad er det lige der demonstreres imod?
btw Jais, punktummer og kommaer er dine venner smiley

Glar jeg opfatter din kommentar som lidt uvenlig, og det syntes jeg ikke der er brug for. Det er jo bare en invitation. Men jeg ved jo at ironi, sarkasme og ord let kan misforstås og jeg har ikke rigtig nogen associationer til ordet klima-realist, så jeg undskylder på forhånd hvis du ikke mente det således.
12-12-2009 09:29RE: Demontrerer ved at markere
Jais Hammerlund

Ingen avatar

Rank: 0/5
(24)

At demonstrere er for mig, mest at alt, at markere. Og det der markeres, er vel at man er mange der tage problematikken seriøst.

Hele verdens øjen er på København nu. og derfor mener jeg at det er realistisk og vigtigt at vi benytter muligheden for at lave en stor markering der sender et tydeligt budskab til resten af verden, fra København.
12-12-2009 14:42
Boe Carslund-Sørensen

Ingen avatar

Rank: 5/5
(2063)

Husk ud over paraply at tage godt med starin lys med og evt glas eller andet til at havde dem i da de jo helst ikke skulle blæse ud.

I skulle nok med hentyding til CO2-reduktion bytte starinlysene ud med lommelygter.
24-12-2009 16:13
Jakob

Ingen avatar

Rank: 5/5
(3686)

.

@Jais Hammerlund

Hvordan gik det, du røg vel ikke i brummen julen over..??

Jeg har set, at de to greenpeaceaktivister, som listede sig forbi politiet skal sidde i isolationsfængsel til efter jul.

Hvad har de dog gjort, som er så slemt..?
Det kan vel ikke være så strafbart at benytte en falsk nummerplade og gøre politiet lidt til grin..??
Så vidt jeg ved, har de hverken begået vold eller hærværk.
Uderfra ser det nærmest ud til, at de fortjener en præmie for at hjælpe politiet med at forbedre deres sikkerhedssystem.

Med min begrænsede indsigt føler jeg i hvert fald trang til at ønske dem god jul, og det være hermed gjort.

Angående markeringen, så blev det næsten for meget af det gode, da nogle åbenbart blev tvunget til at sidde så længe på den kolde asfalt, at de markerede både i bukser og på vejen.
Det er lidt spændende hvad de næste danske lovstramninger kommer til at indebære. Måske skal der være en større straf for at tisse i bukserne.

.

Send svar Nyt emne

Har du en holdning til dét, du lige har læst? Vi er altid på udkig efter flere aktive debattører og ser frem til, at du også bliver en del af debatten! Selv små indspark bidrager til en levende diskussion ...

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning Klimadebat.dk på Facebook