Husk mig
▼ Indhold

Ekstern kritik af hjemmesider


Ekstern kritik af hjemmesider24-08-2013 14:56
Jakob
★★★★★
(9213)
.





Har du oplevet en fantastisk hjemmeside, eller en hjemmeside ikke har levet op til dine forventninger, og ønsker du at fortælle andre om det, så kan denne tråd være et sted at gøre det.







Jeg vil gerne advare alle, som værner om deres navnebeskyttelse på nettet, om, at fugleognatur.dk netop på dette punkt kører en meget grov linje, og du risikerer at blive bondefanget, hvis du tilmelder dig.
Ved tilmeldingen skal du oplyse dit fornavn, dit efternavn og et brugernavn.
De fleste vil så nok tro, at det kun er brugernavnet, der vil blive vist i forum, mens det fulde navn kun er til brug for administrationen. Men sådan er det for nuværende ikke. De snupper bare dit fulde navn til brug i forum, mens brugernavnet, så vidt jeg kan se, ikke bliver brugt til andet end at bondefange med.
Skulle du være så forsigtig, at du ved tilmeldingen ikke har oplyst dit fulde navn til brug i forum, så kan du imødese at blive bandlyst af samme årsag, hvis du ikke vil oplyse det.
Og du skal ikke forvente at blive advaret via mail forinden. Du kan måske få en advarsel i forum i en debat, som handler om noget helt andet, fra en skribent, som kalder sig selv for moderator, men helt amatøragtigt kan du intet sted på siden se, at han faktisk er en moderator godkendt af admin.

Bortset fra den amatøragtige bondefangeradministration og en brugerflade, hvor det er vanskeligt og tungt at finde rundt, så må jeg dog også sige, at de har været heldige, at mange dygtige skribenter har tilmeldt sig, og mangler man viden om f.eks. insekter og fugle, så er der altså nogle kapaciteter at finde på siden.

Skulle nogle skribenter fra siden læse dette, så vil jeg bestemt håbe, at de vil tilmelde sig dette forum, så vi også her kan få nogle super spændende diskussioner om fugle og insekter og en masse andre emner vedrørende økologi og natur, som i øvrigt naturligt og fundamentalt altid vil ligge i klimapolitikkens favn.


På forhånd velkommen.





.
Redigeret d. 24-08-2013 14:58
24-08-2013 20:12
Jakob
★★★★★
(9213)
.



Men helt generelt kunne jeg egentlig godt tænke mig at vide, om ikke det er lidt latterligt, hvis nogen tror, at de kan føle sig sikre på en identitet blot fordi personen oplyser både et fornavn og et efternavn..?

Jeg skønner, at det vil være aldeles uoverskueligt med flere hundrede brugere i et forum med absolut sikkerhed at fastslå ægtheden af samtlige profiler. Og hvis blot nogle få snyder, så virker systemet jo ikke, men giver måske de andre en falsk tryghed og tjener mest til at chikanere de få, som ikke er kendte og offentlige af navn via deres profession, og som heller ikke stræber efter at blive det..?



.
Deltag aktivt i debatten Ekstern kritik af hjemmesider:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Kritik af biler1122-03-2024 23:32
Kritik af DMI's hjemmeside529-03-2022 21:36
Norske Klimarealister - kritik af "4. Tellus 10"1612-12-2020 02:14
En kritik af klimamodellerne114-02-2019 22:40
Nye hjemmesider kan blive CO2 neutrale209-07-2016 12:54
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik