Husk mig
▼ Indhold

Et hack...


Et hack...28-12-2017 11:08
pifpafpuf
★★★☆☆
(771)
Jeg har været udsat for et logon på min microsoft konto fra Indonesien her til morgen - og jeg har været uforsigtig med at have samme password til Microsoft og på dette site.

Dette site kan derfor være hacket for passwords , men jeg har da også brugt det samme password på flere andre platforme.

Men hvis andre brugere har haft samme oplevelse her til morgen, så kan det altså betyde at Klimadebat har været hacket.

Skriv derfor venligst hvis andre har haft samme oplevelse.
28-12-2017 13:37
Jakob
★★★★★
(9267)
­



@pifpafpuf


Man skal aldrig sige aldrig, men pt tror jeg så lidt på det, at det ikke engang får mig til at ændre password.

Det skal du selvfølgelig gøre.
Det må for andre også være god anskuelsesundervisning i, hvorfor det er en dårlig idé at benytte samme password flere steder.

Men i denne forbindelse må man nok igen rose branners forumkonstruktion, der er sikret sådan, at et hack af en almindelig brugerprofil ikke åbner adgang til redigering af gamle indlæg.
Så dermed slipper du for at tjekke 360 indlæg.





­
28-12-2017 14:50
pifpafpuf
★★★☆☆
(771)
....Jakob - jeg tror også det er et dump af en brugerbase fra en gammel skak-site jeg engang brugte , der spøger - havde bare glemt at rette pw et par steder. Pinligt - men ville lige advare hvis det var klimadebat.




Deltag aktivt i debatten Et hack...:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik