Husk mig
▼ Indhold

Forbedret mailunderretning


Forbedret mailunderretning28-12-2008 13:28
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Mailunderretning er som bekendt den service, at man kan modtage en e-mail, når der kommer svar i en tråd, man følger med i.
Indtil nu har man også modtaget en mail om nyt svar, når man selv skrev et indlæg. Det skyldtes en fejl, som nu er udbedret. Fra nu af vil man derfor kun modtage mails, når der reelt set bliver svaret.
Ved samme lejlighed har jeg også tilføjet et afkrydsningsfelt for mailunderretning under "Hurtigt svar".

Systemet med mailunderretning fungerer således, at man kun modtager e-mails, så længe man selv læser/skriver i tråden. Åbner man ikke tråden (mens man er logget ind, vel at mærke), vil man ikke modtage flere underretninger. Du risikerer derfor ikke at komme hjem fra ferie og have 100 e-mails fra Klimadebat.dk, fordi Jakob og delphi har startet en diskussion på baggrund af et lille indlæg du skrev
28-12-2008 15:02
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Hov! hov det der mobberi det må ikke tage overhånd HR Kliamvært.
28-12-2008 15:57
Jakob
★★★★★
(9256)
Jeg vælger at se bort fra den kærlige mobning og glæder mig i stedet over, at mailsvar nu er gennemført som default, så jeg i fremtiden får sværere ved at overse mine medskribenters svar.
28-12-2008 16:02
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Det var en ny side og en ikke meget set side af jakob: "Kærlige" (ka' det nu også gå)
25-01-2009 12:30
Jakob
★★★★★
(9256)
 



Hmm... vi kunne evt. pine lidt mere ud af casen ved også at gøre det muligt at få en mail, hvergang der bliver skrevet et nyt indlæg i en tråd, som man følger med i.

Man mister forbindelsen med en tråd, hvis man ikke er logget på, når man læser et nyt svar, og det kan måske godt overraske nogle tumper, som ikke læser mailen ordentligt.
Nu skal jeg ikke komme nærmere ind på, hvem det kunne være.  



 




Deltag aktivt i debatten Forbedret mailunderretning:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik