hej jeg er fra en folkeskole og skal i næste uge lave en projekt opgave om global opvarmning og håber på at nogle kan hjælpe mig med nogle gode ider til eksperimenter
Først skal jeg lige have noget slået fast. Har du fået til opgave at skrive om 'Global opvarmning' eller 'Globale klimaforandringer'.... der er rimelig stor forskel ?
GLAR skrev: Først skal jeg lige have noget slået fast. Har du fået til opgave at skrive om 'Global opvarmning' eller 'Globale klimaforandringer'.... der er rimelig stor forskel ?
'Globale Klimaforandringer' eller 'Menneskeskabte Globale Klimaforandringer' eller 'Globale Opvarmning' eller 'Menneskeskabte Global Opvarmning'
'Menneskeskabte globale opvarmning' ... det bliver i sandhed en nem opgave at skrive... der findes ingen videnskabelige beviser på menneskeskabt global opvarmning, af den simple grund at der endnu ikke er fuld kontrol med den naturlige opvarmning, uden nøjagtigt at kende den naturlige opvarmning er det ikke muligt at bedømme den menneskelige påvirkning.
Det er netop derfor at IPCC's mandat kun går på at pege på de menneskelige påvirkninger af klimaet, de kan i princippet skrive hvad som helst i deres rapporter, intet kan bevises eller modsiges 100%.