Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
13. februar 2012, 01:47 English

god video - men er den for ekstrem?

Debat > Generelt > Overordnet om klimaændringer > god video - men er den for ekstrem?

13-10-2008 21:02god video - men er den for ekstrem?
miljoegrisen

Rank: 2/5
(244)

Prøv at se denne her:
video

Det er meget uhyggeligt.
Jeg håber at lovelock er gal på den. mange forskere mener ikke at vi har nået point of no return endnu; heldigvis!
Vi kan stadig nå det.

The time for doubt is over!
13-10-2008 22:36
Jakob

Ingen avatar

Rank: 5/5
(3686)

miljoegrisen skrev:
Vi kan stadig nå det.

Ja, det må vi håbe.

Al Gore er nu også begyndt at tale kraftigt for en tiårsplan, der skal gøre USA selvforsynende med vedvarende energi.   smiley

http://www.wecansolveit.org/content/pages/320/

13-10-2008 23:53
Bowman

Ingen avatar

Rank: 0/5
(3)

har lovelock ikke forudsagt meneskehedens undergang med jævne mellemrum de sidste 40 år?

så vidt jeg husker mente han i 60'erne at vi ville gå under i 70'erne
i 70'erne var det i 80'erne vi ville gåunder. osv
14-10-2008 00:06
Frank Lansner

Ingen avatar

Rank: 5/5
(2380)

Sjovt som det minder om Gore der både nu og for 10 år siden siger at der er 10 år tilbage at handle i...

- Men jeg synes nu det er fint med vedvarende energi! Det kan der komme rigtigt meget godt ud af. Sågar en dejlig strategisk uafhængighed af mellemøsten - pragtfuldt ! smiley

Send svar Nyt emne

Har du en holdning til dét, du lige har læst? Vi er altid på udkig efter flere aktive debattører og ser frem til, at du også bliver en del af debatten! Selv små indspark bidrager til en levende diskussion ...

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning Klimadebat.dk på Facebook