Husk mig
▼ Indhold

Hjælp til eksamen i naturgeografi


Hjælp til eksamen i naturgeografi07-06-2010 13:22
JacobNyborg
☆☆☆☆☆
(1)
Hey! Jeg har lige trukket et spørgsmål til eksamen, og jeg har 24 timer til at lave en problemformulering med underspørgsmål og en opgave, og kunne godt bruge lidt hjælp, da jeg ikke er den skarpeste til naturgeografi.

Opgaven lyder;

"I din disposition skal ud give en faglig behandling af klimaændringer. Du skal inddrage din opgave der tog udgangspunkt i et emne eller et område. Med inddragelse af COP15 skal ud se på de miljømæssige, økonomiske, politiske og kulturelle konsevenser af globale klimaændringer."

Nogle der kan hjælpe med at stykke en problemformulering sammen?
07-06-2010 17:12
Kosmos
★★★★★
(5371)
Hey! Jeg har lige trukket et spørgsmål til eksamen, og jeg har 24 timer til at lave en problemformulering med underspørgsmål og en opgave, og kunne godt bruge lidt hjælp...

- der er reelt nok 'for kort lunte' til at andre kan træde direkte til her; du er sikkert via prøveforberedelsen bekendt med med nogle specifikke forventninger til formuleringen, og uden en sådan indsigt er det problematisk for andre at træde hælpende til!

Du bør prøve at se, om du på egen hånd kan finde noget brugbart her, enten i det skrevne eller i nogle af de præsenterede links.
Deltag aktivt i debatten Hjælp til eksamen i naturgeografi:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Hjælp til Naturgeografi124-11-2009 17:39
Fysik og Naturgeografi204-11-2009 21:40
Overordnet - spørgsmål fra eksamen i Naturgeografi1617-06-2009 08:47
God graf til eksamen!918-05-2008 08:57
NV-eksamen (Naturvidenskab)615-01-2008 04:22
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik