|
Hjælp til en lille opgave??? |  |  |
| 28-02-2008 17:37 | Hjælp til en lille opgave??? |
Chingy88

(6)
|
Hejsa, ville være en kæmpe hjælp hvis nogle gad at hjælpe mig med dette, da jeg er gået lidt i sort, tak
Sidder og er igang med min AT-synopsis, hvor cocktailen er Samfund og Naturgeografi. Jeg har om global opvarmning. Min Problemformulering lyder sådan her: "Er det naturvidenskabelige grundlag i orden for Kyoto-aftalens vision om udviklingen i fremtidens klima, og har Danmark mulighed for at leve op til sine løfter ved underskrivelsen af protokollen, hvis samfundet skal være i stand til at bevare sit økonomiske niveau?"
Hvor min redegørelse så skal være: Redegør for det naturvidenskabelige grundlag for Kyoto-aftalen
Dog mangler jeg så en god analysedel nogle som har et forslag???
Også kommer jeg til min diskussion: Diskutere/vurdere Danmarks muligheder for at reducere CO2-udslippet, samtidig med at bevare landets økonomiske niveau
|
| 28-02-2008 17:55 |  |
Kosmos

(2596)
|
Et par hurtige/løs(agtig)e skud fra hoften:
Redegør for det naturvidenskabelige grundlag for Kyoto-aftalen - begynd fx. her eller her.
Diskutere/vurdere Danmarks muligheder for at reducere CO2-udslippet, samtidig med at bevare landets økonomiske niveau - jeg vil foreslå at kigge hos Klima- og Energiministeriet og Finansministeriet; mon ikke du dér finder nogle 'prisoverslag' samt vurderinger af de (national)økonomiske konsekvenser?
|
| 28-02-2008 20:27 |  |
Chingy88

(6)
|
Tak for Linksene, men tænkte mere på om du/i kunne hjælpe mig med at få lavet en analyse/undersøgelses del, da min redegørelse og diskussion er der, så mangler den sidste del
|
Deltag i debatten som aktiv debattør og del din holdning til emnet Hjælp til en lille opgave??? med forummets mange læsere. |
|
| |  | |
|