Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
22. maj 2012, 09:27 English

Hjælp til en lille opgave???

Debat > Handling > Klimapolitik > Hjælp til en lille opgave???

28-02-2008 17:37Hjælp til en lille opgave???
Chingy88

Ingen avatar

Rank: 0/5
(6)

Hejsa, ville være en kæmpe hjælp hvis nogle gad at hjælpe mig med dette, da jeg er gået lidt i sort, tak

Sidder og er igang med min AT-synopsis, hvor cocktailen er Samfund og Naturgeografi. Jeg har om global opvarmning.
Min Problemformulering lyder sådan her:
"Er det naturvidenskabelige grundlag i orden for Kyoto-aftalens vision om udviklingen i fremtidens klima, og har Danmark mulighed for at leve op til sine løfter ved underskrivelsen af protokollen, hvis samfundet skal være i stand til at bevare sit økonomiske niveau?"

Hvor min redegørelse så skal være:
Redegør for det naturvidenskabelige grundlag for Kyoto-aftalen

Dog mangler jeg så en god analysedel nogle som har et forslag???

Også kommer jeg til min diskussion:
Diskutere/vurdere Danmarks muligheder for at reducere CO2-udslippet, samtidig med at bevare landets økonomiske niveau
28-02-2008 17:55
Kosmos

Ingen avatar

Rank: 5/5
(2596)

Et par hurtige/løs(agtig)e skud fra hoften:

Redegør for det naturvidenskabelige grundlag for Kyoto-aftalen

- begynd fx. her eller her.

Diskutere/vurdere Danmarks muligheder for at reducere CO2-udslippet, samtidig med at bevare landets økonomiske niveau

- jeg vil foreslå at kigge hos Klima- og Energiministeriet og Finansministeriet; mon ikke du dér finder nogle 'prisoverslag' samt vurderinger af de (national)økonomiske konsekvenser?
28-02-2008 20:27
Chingy88

Ingen avatar

Rank: 0/5
(6)

Tak for Linksene, men tænkte mere på om du/i kunne hjælpe mig med at få lavet en analyse/undersøgelses del, da min redegørelse og diskussion er der, så mangler den sidste del

Send svar Nyt emne

Deltag i debatten som aktiv debattør og del din holdning til emnet Hjælp til en lille opgave??? med forummets mange læsere.

Seneste debat

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Gæsteafstemning

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning