Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
12. februar 2012, 22:26 English

Hjælp til problemformulering

Debat > Andet > Opgaver og eksamen > Hjælp til problemformulering

19-11-2008 17:53Hjælp til problemformulering
Mathiasnt

Ingen avatar

Rank: 0/5
(1)

Hej klimadebattører

Jeg skal snart i gang med min Studieretnings opgave i 3.G, og skal have udarbejdet mig en problemformulering. Jeg har valgt emnet "klimapolitik og global opvarmning", med fokus rettet mod klimapolitik. Jeg skriver i samfundsfag og naturgeografi, men har fået naturgeografi-delen integreret i problemformuleringen, i form af redegørelse for div. teorier om global opvarmning og dens konsekvenser.

Har i nogle forslag til problemstillinger indenfor klimapolitik, jeg kan gå i dybden med?

På forhånd tak.

Mvh Mathias smiley
19-11-2008 18:10
Kosmos

Ingen avatar

Rank: 5/5
(2403)

Har i nogle forslag til problemstillinger indenfor klimapolitik, jeg kan gå i dybden med?

- du er ikke den første (og næppe heller den sidste), der stiller 'den slags' spørgsmål. Prøv indledningsvis at kigge her.
Prøv dernæst et bruge søgefunktionen (øverst tv.) fx. med søgeargument 'problemformulering'.
Har du derefter specifikke spørgsmål, så skriv igen! smiley

Send svar Nyt emne

Har du en holdning til dét, du lige har læst? Vi er altid på udkig efter flere aktive debattører og ser frem til, at du også bliver en del af debatten! Selv små indspark bidrager til en levende diskussion ...

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning Klimadebat.dk på Facebook