Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
22. maj 2012, 09:28 English

hjælp til SRP

Debat > Handling > Klimapolitik > hjælp til SRP

16-12-2007 12:17hjælp til SRP
illumen

Ingen avatar

Rank: 0/5
(1)

Hej folkes
Jeg skriver Studieretningsprojekt om drivhuseffekt (menneskeskabt) og håber på i kan hjælpe mig.

Hvad er kilderne til USAs store udslip af drivhusgasser? Kan man skrive noget mere detaljeret end deres høje levestandard og enorme energiforbrug?

Og det samme med Kina og andre betydningsfulde lande i denne debat. Skriv gerne links hvis i har, på forhånd tusind tak
16-12-2007 16:35
Michael

Ingen avatar

Rank: 2/5
(198)

Bogen Globalt hedeslag : hvordan undgår vi at kloden brænder, George Monbiot (2007). originaltitel: HEAT

Køb den eller lån den på biblioteket. Bogen beskæftiger sig med hvordan co2 emissionerne kan formindskes og indeholder derfor også beskrivelse af hvordan co2 emissionerne aktuelt er fordelt på industri, hjemmet, transport etc. for en industrination som England. Der er ikke væsentlige forskelle fra England til USA. USA er ikke speciel meget værre end Europa. Co2 forbruget bliver bliver pinnet ud i detalje, hvad angår lige fra køleskabe, cementindustrien og over til opvarmning af dit hus, men jeg gider ikke at skrive din hovedopgave.

Så lån bogen på biblioteket eller håb på at du kan finde oplysninger som sikkert ligger fragmenteret rundt omkring på nettet.

MVH
M
Redigeret d. 16-12-2007 16:39

Send svar Nyt emne

Deltag i debatten som aktiv debattør og del din holdning til emnet hjælp til SRP med forummets mange læsere.

Seneste debat

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Gæsteafstemning

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning