Husk mig
▼ Indhold

Hvornår får vi mon en ny regering, tror I?


Hvornår får vi mon en ny regering, tror I?28-11-2008 14:36
miljoegrisenProfilbillede★★☆☆☆
(255)
Tror i virkelig at Lars Løkke kan køre stafeten videre fra Fjogh?

jeg håber det ikke. men frygter.

for det er godt nok en lang periode med blåt flertal. Og mange år med DF som den reale magthaver.

hvad skal der til for at vældte det fastlåste system?


The time for doubt is over!
29-11-2008 13:21
Jakob
★★★★★
(9185)
 



Ligeså længe rød stue stædigt tilstræber at vælte regeringen på en for stram udlændingepolitik, så tror jeg godt, at de kan glemme alt om at vinde et valg.

Jamen det lykkedes da med tamilsagen, vil en rød fossilpolitiker sige....

Ja tak, og der blev efterfølgende lukket op for udlændingetilstrømningen, så integrationssystemet brød sammen i en grad, så vi fik indvandrerbander. Et problem, som endnu ikke engang er løst.

Det ved den almindelige dansker udmærket, men det er stadig som om, at de ansvarlige venstrefløjspartier endnu ikke har forstået det.

Når rød fløj siger ja til 24-årsreglen, så er det ikke ud fra en følelse af skyld over, at de har taget fejl på området. Det virker nærmere som om, at det er lidt falsk og kun for at tækkes folkets vilje.
Spørgsmålet er så bare, om det er nok til at vinde et valg.

I øjeblikket arbejder Vestager igen på at isolere DF, og det tror jeg bestemt ikke er vejen frem.
DF er nok det parti, der har helet flest sociale sår i befolkningen efter sidste gang de radikale var i regering.

Jeg ser ingen regering udenom DF, og jeg synes hellere, at rød stue skulle isolere det radikale venstre.

Til gengæld er der seriøst brug for, at DF viser større imødekommenhed indenfor miljø og VE.



 
Deltag aktivt i debatten Hvornår får vi mon en ny regering, tror I?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Dyrearter decimeres hvorfor mon?401-08-2018 06:21
Burka eller klima? Hvad er mon vigtigst?!725-11-2009 12:50
NyhederDato
Den tyske regering godkender atomstop07-06-2011 20:28
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik