Husk mig
▼ Indhold

Industriens ressourceforbrug

Side 6 af 6<<<456
20-08-2016 21:12
John Niclasen
★★★★☆
(1744)
Og Jakob vælger altså så at gentage denne løgn om plastik-øen i Stillehavet.

Så vidt jeg er informeret, har løgnen sin oprindelse hos en Charles Moore. Billederne, der florerede i forb. m. løgnen stammer fra Manila havn (efter en storm?) og fra Japan efter tsunamien.

Jeg har tidligere i tråden henvist til forskere, der har målt på indholdet af plastik det påståede sted i Stillehavet. Man kan søge på Charles Moore og "fraud" for at finde frem til sandheden.
21-08-2016 09:58
Jakob
★★★★★
(5367)
­

John Niclasen er meget optaget af at tro, at nogen lyver for ham.

Måske man bør overveje om ordsproget "Tyv tror hver mand stjæler" passer på ham.

Jeg kan godt være bekymret for, at benægterkulturen i forum er med til at gøre løgn naturlig og almindelig. Jo mere begrebet misbruges, jo mere går det i den retning.

Jeg spreder ikke løgn, jeg fremlægger dokumentation fra flere kilder, og så må læserne selv tage stilling til, om f.eks. både Politiken og TV2 er fulde af løgn, eller om det nærmere er John Niclasen.

Så vidt jeg kan se, skal man både være blid og døv, hvis man ikke forstår, at havene er meget alvorligt forurenede, og det er langt fra kun plastik, der tegner en mørk fremtid og truer med total havdød. Det er heller ikke kun plastikforurening, som fossilindustrien bidrager til. Det er mere eller mindre det hele.

­
­
Side 6 af 6<<<456

Deltag aktivt i debatten Industriens ressourceforbrug:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Bør der indføres en klimaafgift på oksekød, som foreslået af Etisk Råd?

Ja

Nej

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2016 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik