Husk mig
▼ Indhold

Klimaaktivister vs. medier!

Klimaaktivister vs. medier!07-04-2008 18:22
Kosmos
★★★★★
(3995)
Prøv lige at læse denne 'udveksling af synspunkter' - og denne baggrundsartikel! Stærke sager i april!
07-04-2008 20:33
delphiProfilbillede★★★★★
(4926)
Ja nu har vi måttet lægge øre til Amerikas (læs Georgs Bush) og Olieindustriens beskidte tricks omkring Hansens teorier mm. Ja stærke sager i April bestemt!
08-04-2008 00:08
MikaelHProfilbillede★★☆☆☆
(194)
Internet har fordele og ulemper.
08-04-2008 08:47
manse42
★★★☆☆
(633)
Jeg ved det følgende er et sidespor, anyway det er en tankevækker for begge sider:
http://www.youtube.com/watch?v=ZKjfaAAlqIA

http://www.youtube.com/watch?v=6A1L13trsVk
RE: Sidespor ?08-04-2008 10:41
Filosoffen
★★☆☆☆
(197)
@ Manse 42

Sidespor skriver du. Det er jeg nu ikke så sikker på.

En advarsel mod fanatisme er altid på sin plads, for enhver form for fanatisme, hvad enten den er religiøs, politisk eller 'klimatisk', er altid farlig, fordi de personer, der ar angrebet af 'sygdommen' totalt har mistet deres tænkeevne og medfødte sunde skepsis.

For mig er Al Gores film et første trin på vejen til en hjernevask af et stort antal mennesker for at få dem til at tænke og handle til hans egen fordel.
Desværre ser det ud til at rigtig mange er hoppet på limpinden
RE: Dansk klimalobbyisme!08-04-2008 12:47
Kosmos
★★★★★
(3995)
Det er såmænd ikke alene BBC, der har været udsat for 'vejledning': Sidste år bragte 'tanten' denne interessante artikel!

En liden appetitvækker:

I filmen »Dommedag aflyst« fra 2004 besøgte Lars Mortensen sammen med en forsker Maldiverne, som ifølge den menneskelige drivhusteori er ved at synke i havet. Men ifølge filmen viste det sig, at vandstanden ved Maldiverne ikke er steget, men faldet. To dage før filmen overhovedet blev sendt, blev Lars Mortensen kontaktet på mail af Jesper Gundermann, der nu var embedsmand i Miljøstyrelsen. Gundermann antydede, at Lars Mortensens drivhuskritiske film var blevet betalt af olieindustrien, at journalisten altså var korrumperet, lige som Gundermann som repræsentant for Miljøstyrelsen forudså, at Mortensen ikke ville få nogen stor fremtid som journalist. Enden på dén historie blev en personlig undskyldning til Lars Mogensen fra den da nytiltrådte miljøminister Connie Hedegaard og Miljøstyrelsens direktør, der indledte disciplinære skridt mod Gundermann. Lars Mortensen er i øvrigt undervejs med endnu en dokumentar om Solens betydning for klimaet.

Ganske net hstorie, ikke?
08-04-2008 16:12
Frank Lansner
★★★★★
(4618)
Og så var der jo denne:
David Deming, University of Oklahoma: "With the publication of the article in Science, I gained significant credibility in the community of scientists working on climate change. They thought I was one of them, someone who would pervert science in the service of social and political causes. One of them let his guard down. A major person working in the area of climate change and global warming sent me an astonishing email that said: 'We have to get rid of the Medieval Warm Period.' "
RE: Skepsis vokser08-08-2008 10:21
Kosmos
★★★★★
(3995)
Under denne overskrift optræder et interessant debatinlæg i seneste 'Weekendavisen'.
'Varmere, tak' er også ganske læseværdig!

Deltag aktivt i debatten Klimaaktivister vs. medier!:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Bedrag, fup, svindel, løgn (dagpresse & medier)1108-02-2009 22:09
▲ Til toppen
Afstemning
Vil Donald Trump trække USA ud af Paris-aftalen?

Ja

Nej

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2016 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik