Husk mig
▼ Indhold

Klimadebat.dk har været nede


Klimadebat.dk har været nede06-11-2008 17:19
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Siden i går aftes kl. 20 har Klimadebat.dk været utilgængelig pga. en fejl på webhotellet.

Nu er alt heldigvis oppe og køre igen, og I kan straks gå i gang med at skrive alle de indlæg, I har gemt på
07-11-2008 16:57
MikaelHProfilbillede★★☆☆☆
(194)
Håber du laver SQL backups ofte. Det er deprimerende hvis det værste skulle ske for et aktivt forum, og man mangler backups
07-11-2008 22:07
Jakob
★★★★★
(9265)
 



@MikaelH


Så vidt jeg ved (og jeg har undersøgt det temmelig grundigt), er der godt styr på backuppen, ellers var jeg her slet ikke.  


Se evt. også denne tråd:
http://www.klimadebat.dk/forum/datasikkerhed--d8-e332.php

Men et hotelnedbrud og måske et par dages tabte data vil der nok altid være en lille risiko for.
1000 promille garanti er der aldrig, så det er evt. altid en god idé selv at bevare en kopi af egne indlæg.




 
17-11-2008 12:56
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Som I måske har bemærket, har siden været "sløv" igen det sidste døgns tid.
Efter aftale med webhotellet flytter de nu filerne til en anden maskine, der efter sigende skulle være mere stabil.
Der kan derfor forventes ustabilitet/nedetid de næste 24 timer, mens flytningen foregår.
Der er naturligvis taget backup.
17-11-2008 15:04
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Det ser ud til, at flytningen gik langt hurtigere og mere gnidningsfrit, end jeg havde frygtet.

Så jeg krydser fingre og håber, at problemerne nu burde være ovre, og at afviklingen af siderne fra nu af kører i højeste gear...
17-11-2008 17:04
Kosmos
★★★★★
(5371)
Så jeg krydser fingre og håber, at problemerne nu burde være ovre, og at afviklingen af siderne fra nu af kører i højeste gear...

- me2!

Jeg må dog desværre rapportere, at jeg for mindre end to timer siden modtog 'page not found'!(?)
17-11-2008 22:41
MikaelHProfilbillede★★☆☆☆
(194)
Det kører hurtigere




Deltag aktivt i debatten Klimadebat.dk har været nede:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
TV2 Vejret-debatforum nede igen1407-04-2014 21:29
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik