Klimadebat.dk | Dansk forum om klimaændringer og global opvarmning 

Oprettelse | Kodeord?
12. marts 2010, 20:37 Engelsk

Klimadebaten A - Z

Forum om klima og global opvarmning | Generelt | Overordnet om klimaændringer

Side 2 af 2 < 1 2

brannerRE: Klimadebaten A - Z
Rank: 3/5
Administrator

Bopæl: København
08-02-2010 23:27
Nu vil jeg ikke ødelægge jeres projekt med .eu-hjemmesiden, hvis det er noget, I har arbejdet på og gerne vil have op at køre... Men jeg vil blot gøre opmærksom på, at engelske oversættelser også kunne være en effektiv måde at kickstarte debatten på http://www.climate-debate.com.
Jeg kender da i hvert fald en del engelsktalende personer, der sikkert vil finde dine synspunkter ganske provokerende, og som nok ikke kunne holde sig fra at give svar på tiltale...

Du er derfor meget velkommen til at starte tråde med de forskellige punkter i det engelske forum, Frank. Det lykkedes mig jo tilsyneladende ikke at få sat gang i debatten under COP15. Og på trods af manglende indsats fra min side efterfølgende, har jeg da ikke tænkt mig at pille siden ned endnu.

Men som sagt... jeg vil ikke kapre noget, hvis I er ved at stable den anden side på benene og gerne vil have teksterne begrænset dér.

Bare et forslag.
Redigeret af branner d. 08-02-2010 23:28
Nicolai SkjoldbyRE: hidetehdecline.eu
Rank: 0/5

Ingen avatar

09-02-2010 12:41
http://www.hidethedecline.eu/ er nu oppe og køre!

Vi håber, at nogle af klimadebats læsere OGSÅ vil finde vej dertil, selvom det er på engelsk.
Kommentarer er meget velkomne.

@branner
Frank vil svare dig.
ISISRE: Klimadebaten A - Z
Rank: 1/5

Ingen avatar

09-02-2010 16:07
@Nicolai Skjoldby

Nu håber jeg da ikke, at du og Frank helt forsvinder væk her fra klimadebat. Det ville være rigtig ærgeligt. Det er i øvrigt et flot sted I har fået lavet smiley
Nicolai SkjoldbyRE: Klimadebaten A - Z
Rank: 0/5

Ingen avatar

09-02-2010 19:15
ISIS skrev:
@Nicolai Skjoldby

Nu håber jeg da ikke, at du og Frank helt forsvinder væk her fra klimadebat. Det ville være rigtig ærgeligt. Det er i øvrigt et flot sted I har fået lavet smiley

Tak for det ISIS!
Vi forsvinder helt sikkert ikke her fra. Det er jo her det sner på dansk.
ISISRE: Klimadebaten A - Z
Rank: 1/5

Ingen avatar

09-02-2010 19:19
@Nicolai Skjoldby

smiley Det er godt at høre...og held og lykke med jeres nye sted, bliver spændende at læse diverse debatter der! (også)

Side 2 af 2 < 1 2

Send svar Nyt emne

Har du en holdning til dét, du lige har læst? Vi er altid på udkig efter flere aktive debattører og ser frem til, at du også bliver en del af debatten! Selv små indspark bidrager til en levende diskussion ...

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Videnskab.dk

Nyt fra Ing.dk

Klimanyheder

Copyright © 2007-2010 Klimadebat.dk | Dansk forum om klimaændringer og global opvarmning