Husk mig
▼ Indhold

København bliver oversvømmet!


København bliver oversvømmet!02-12-2009 16:27
NOAH
☆☆☆☆☆
(2)
Lørdag den 12. december bliver København oversvømmet!

På den dag arrangerer Friends of the Earth, som er et af verdens største netværk af miljøbevægelser, masseoptoget "The Flood".

Symbolsk bliver Danmarks hovedstad oversvømmet af en menneskemængde klædt i blåt, og miljøengagerede fra hele verden går sammen vi i optog fra Halmtorvet og til Christiansborg Slotsplads, hvor menneskemængden vil oversvømme pladsen med kravet om klimaretfærdighed.

Eventen starter kl. 10 ved Halmtorvet og slutter et par timer efter, så vi alle er klar til at deltage i den store demonstration fra Christiansborg til Bellacentret kl. 13.00.

Der er mere info at hente her www.copenhagenflood.org // www.youtube.com/copenhagenflood
02-12-2009 17:08
Hvalrossen
★☆☆☆☆
(130)
Al magt til klimaet! Lær at svømme før det er for sent! §.-)
02-12-2009 17:14
Kosmos
★★★★★
(5371)
NOAH erklærer at ville 'stoppe (yderligere) klimaændringer' - på hvilken tidshorisont, monstro?
04-12-2009 13:11
NOAH
☆☆☆☆☆
(2)
Hvis du har lyst til at score Ross´ kæreste, så skal du virkelig møde op lørdag den 12. december.

Helen Baxendale, der spiller Emily i tv-serien "Venner", kommer nemlig og er med til demonstrationen.

Det kan vist ikke være svært at skubbe Ross af pinde
04-12-2009 20:50
HolgerDProfilbillede☆☆☆☆☆
(1)
Det er mig trist at se så mange af mine menneskebrødre falde for fanatismen i en falsk tro om menneskabt overophedning.


NOAH -
Hvad består kravet om klimaretfærdighed i?
Taler man på naturens vejne?
Eller ender vi helt i debatten om at vi i vesten er skyld i de 3. landes kår?




Deltag aktivt i debatten København bliver oversvømmet!:

Husk mig

Lignende indhold
NyhederDato
Danmark bliver ikke oversvømmet af Grønland03-12-2010 09:07
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik