Husk mig
▼ Indhold

Konsensus om den aktuelle temp.stigning?



Side 2 af 2<12
10-08-2013 23:51
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Og allerkjæreste Eyvind


@Eyvind

Bugge er på knæ!
11-08-2013 08:57
Eyvind DkProfilbillede★★☆☆☆
(288)
delphi skrev:
Og allerkjæreste Eyvind

@Eyvind
Bugge er på knæ!

Jaså, det har jeg ikke læst.
Jeg læser intet af den opblæste narrehat!
Det er selvfølgeligt uundgåeligt, at se enkelte linier fra hans hånd når man skimmer Klimadebat, men jeg forsøger at undgå så meget som muligt.
Jeg tror ikke, at jeg i mine 62 år, har hørt om en person der kan overgå CBH i selvoptaget opblæsthed. Der er en anden her på Klimadebat der slægter ham på, men CBH ta'r prisen!
En fuldstændig ukontrolleret grandios narcissistisk selvopfattelse.
Jeg kan se, at han har søgt højt og lavt på Internettet, for at finde ammunition i sine angreb på mig, bl.a. for at finde ud af et af mine tidligere erhverv, fordi han troede det kunne nedgøre mig.
Men jeg er vel bare en af mange han stalker?
MANDEN ER SYG!
Psykopater kan du aldrig stille noget op imod. Kun hvis de gør noget kriminelt, og de fleste psykopater er intelligente nok til at holde sig fri af det.
Den ENESTE grund til at CBH stalker mig, er i mine øjne, at jeg har gennemskuet ham, og så utvetydigt som muligt fortalt ham, hvad jeg mente om ham.
En mening jeg ved, at ganske mange debattører, både danske, udenlandske og her på Klimadebat deler.
Jeg beklager overfor resten af skeptikerne her på bloggen, hvis det er mig der fik ham til igen at begynde igen at skrive her!
Redigeret d. 11-08-2013 08:58
11-08-2013 09:46
Peter Mogensen
★★★★☆
(1397)
Eyvind Dk skrev:
Jeg beklager overfor resten af skeptikerne her på bloggen, hvis det er mig der fik ham til igen at begynde igen at skrive her!


Bare rolig Eyvind.... du er tilgivet.
12-08-2013 14:25
Christoffer Bugge Harder
★★★★☆
(1801)
Blot for en ordens skyld, inden Eyvind går endnu mere over gevind: Den eneste grund til, at jeg besvarer Eyvind og lignende typers påståelige vrøvl omkring klima, er, at jeg ikke synes, at den slags bør stå uimodsagt tilbage. Dine gentagne anklager om, at alle, der er uenige med dig, er "psykopater", "narcisstister", "sociopater", "ubehagelige", "bette-skid´er", "religiøse ævlere", "opblæste" og skal "knytte sylten", tjener kun til at udstille dig selv - og det er du for min skyld velkommen til. Som du vel trods alt godt kan se, er der ingen, der tager dig alvorligt. Men hvis du bliver ved med at beklage dig over at få indvendinger mod dit nonsens, skulle vi måske hellere få Branner til at tydeliggøre for dig én gang for alle, at dette her er et offentligt debatforum - og at hvis du ikke ønsker at blive konfronteret med kritik, så skulle du nok overveje at finde noget andet at fordrive din fritid med?

"Stalking" handler mig bekendt om at trænge sig ulovligt ind på andres privatliv med trusler og chikane. At læse på din egen henvisning til din offentligt tilgængelige hjemmeside, at du er pensioneret buschauffør, samt besvare folks indlæg på et offentligt debatforum, hvor jeg har deltaget i 5-6 år, før du kom til, falder ikke ind under den paragraf.


Det er altid rart at vide, om man diskuterer med nogen med en form for baggrund for at forstå substansen eller ej. Jeg kan forsikre dig for, at jeg derudover er ganske uinteresseret i dine personlige forhold.

Mine personlige forhold er lige så ligegyldige. Det eneste, jeg foretager mig, er at komme med nogle ret så nøgterne faktuelle indvendinger mod den kaskade af misforstålser og dårlige argumenter, du disker op med:

Når du spørger om "skeptikere" og "alarmister" begge kan tilslutte sig, at "den øjeblikkelige globale opvarmning er 0,2C", så er det ganske saglige indvendinger

- at spørge "i forhold til hvad"? (jvfr. udsagn a la "lønstigningen i Danmark er pt. 42")

- at henvise til, at "den øjeblikkelige opvarmning" i f.eks GISS efter din metode er 0,67C

- at gøre opmærksom på, at det er meget bedre at lave en trend end at tage én tilfældig månedsværdi, og at man med denne metode for UAH får 35 år * (0.14 K/10 år) = 0.49 K.


Og når du selv kan fornemme, at selv de enkleste indvendinger "saboterer dine indlæg", så skulle du nok overveje at kigge dine indlæg mere kritisk igennem, inden du trykker på "send". Hvis du ville sende en raket op og nogen gjorde dig opmærksom på, at du havde glemt at forsyne den med en motor, så ville det nok også være klogt at gentænke dit design snarere end at kræve den formastelige kastet i fængsel.

Redigeret d. 12-08-2013 14:47
12-08-2013 15:01
Eyvind DkProfilbillede★★☆☆☆
(288)
Herre Jemini!
Hvor den "mand" bruger energi på at stalke mig!!!
12-08-2013 15:07
Christoffer Bugge Harder
★★★★☆
(1801)
Kære Branner,

kan du ved lejlighed prøve at forklare stakkels Eyvind, hvad et "offentligt debatforum" er for noget? Det kræver åbenbart større pædagogiske evner, end jeg besidder.
12-08-2013 15:48
Eyvind DkProfilbillede★★☆☆☆
(288)
ALLE er velkomne til at forklare den sygeligt asociale og grotesk selvoptagede CBH, at han er gennemskuet!!!
12-08-2013 16:19
Kristoffer Haldrup
★★★☆☆
(824)
Eyvind Dk skrev:
ALLE er velkomne til at forklare den sygeligt asociale og grotesk selvoptagede CBH, at han er gennemskuet!!!

EyvindDK, hvis jeg var dig, ville jeg holde op med at udstille mig selv på den måde som du gør på dette forum. Det er lidt pinligt at betragte...
12-08-2013 16:20
Christoffer Bugge Harder
★★★★☆
(1801)
Du lader i hvert fald til at være meget optaget af min ringe person, og det er jo smigrende. Selv forsøger jeg ellers hele tiden at dreje fokus hen på det spørgsmål, du selv stillede, men sådan er folk jo så forskellige:

Når du spørger om "skeptikere" og "alarmister" begge kan tilslutte sig, at "den øjeblikkelige globale opvarmning er 0,2C", så er det ganske saglige indvendinger

- at spørge "i forhold til hvad"? (jvfr. udsagn a la "lønstigningen i Danmark er pt. 42")

- at henvise til, at "den øjeblikkelige opvarmning" i f.eks GISS efter din metode er 0,67C

- at gøre opmærksom på, at det er meget bedre at lave en trend end at tage én tilfældig månedsværdi, og at man med denne metode for UAH får 35 år * (0.14 K/10 år) = 0.49 K.


Hvis du kunne prøve at levere en form for svar på dette, tror jeg, at det ville interessere de fleste her en del mere end det, du hidtil har leveret - og måske kunne det ligefrem føre til en fornuftig debat, som nogle inkl. dig selv kunne lære lidt af.
12-08-2013 16:26
Christoffer Bugge Harder
★★★★☆
(1801)
Kære Kristoffer,

Kristoffer Haldrup skrev:
Eyvind Dk skrev:
ALLE er velkomne til at forklare den sygeligt asociale og grotesk selvoptagede CBH, at han er gennemskuet!!!

EyvindDK, hvis jeg var dig, ville jeg holde op med at udstille mig selv på den måde som du gør på dette forum. Det er lidt pinligt at betragte...


nåh, det ubevidste stripteaseshow lader da efterhånden til at have vakt en vis spontan medfølelse hos både dig og mig - og denne følelse besidder psykopater/sociopater jo ellers ikke, så der er måske håb for os endnu trods Eyvinds barske fjerndiagnoser?


Bedste hilsener,

Christoffer
12-08-2013 17:15
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Lieber Christoffer Bugge Harder.

Ich rate Dir,lass jetzt Eyvind in Ruhe.
Er hat Dich schon verstanden,es ist doch Unsinn Deiner Seite,die gleichen Parolen ständig zu wiederholen.
Eyvind hat seine Überzeugung,Du hast deine,und es Dir wohl klar,egal wie oft Du deine Meinung äusserst,kommt ihr euch nicht näher.
Eyvind hat schon mehrmals das Wortwechslen mit Dir eingestellt,aber Du kommst immer wieder zurück mit deinen Wortklaubereien, jetzt bist Du dran deine Abschussrampe zusammenklappen zu müssen,wenn Du fortfährst,wird es für Dich langsam peinlich.
Es kommt vielen vor als wärest Du hier der Peitchehalter im Dienst,meiner Meinung nach,bist Du nicht von Branner ernannt worden.

Ich äussere mich in Namen meiner Freunde in Deutchland,die die Klimadebatte mitverfolgen.

Mit. fr. Gr.

Kjeld Jul
Redigeret d. 12-08-2013 17:26
12-08-2013 17:21
Eyvind DkProfilbillede★★☆☆☆
(288)
Hvis en psykopat ændrer på sin modus operandi, så vær hermed advaret!
DET HAR ET - OG KUN ET - FORMÅL; EGET EGO!
En gang psykopat ALTID psykopat!!!

For udenforstående:
Venligst lav en søgning på CBH or "Bugge Harder" og i vil nemt finde, at han har problemer med sin opførsel på alle blogs han har optrådt på.

Jeg vil ikke og har aldrig tilladt en opblæst narrehat at tale nedladende til mig, og så længe psykopaten pisser på min tørv, så får han igen af karsken bælg!
12-08-2013 17:25
Eyvind DkProfilbillede★★☆☆☆
(288)
Jeg tvivler på, at det hjælper at tale til CBH på andre sprog om så det var græsk, kinesisk eller serbo-kroatisk!
Redigeret d. 12-08-2013 17:27
12-08-2013 18:13
Christoffer Bugge Harder
★★★★☆
(1801)
Sehr geehrter Herr Jul,

wie schon vorher gesagt: dies ist ein öffentliches, und dazu auch dänisches, Medium. D.h, alle dürfen hier ihre Meinung ausdrücken. Wenn jemandem nur (und ständig) Quatsch aus dem Mund schwappt, muß er sich damit zurechtfinden, wenn besser informierte Leute ihn auch in unmißverstehbaren Worten berichtigen. Man kann nicht fordern, dass besondere Leute nicht antworten dürfen. Kurzum, falls man nicht akzeptieren kann, daß man kritische Kommentare oft bekommen könnte, auch von Leuten, die man "ungenießbar" finden sollte, dann wäre es besser, sich ganz einfach nicht auf öffentlichen Meinungsaustauschen einzulassen. "Die Klappe/Schnauze halten", um es ein Bißle popular auszudrücken. Es scheint mir, daß die Peinlichkeit nicht wirklich auf meiner Seite ist, und daß der arme Eyvind genau so liegt, wie er selbst gebettet hat.

Falls Ihre geehrte deutsche Freunden, in deren Namen Sie sich angeblich äußern, eine Meinung hätten, die sie mir gern mitteilen möchten, sind sie willkommen dazu, sich persönlich zu mir hinzuwenden.

Mit freundlichen Grüßen,

Christoffer
Redigeret d. 12-08-2013 18:15
Side 2 af 2<12





Deltag aktivt i debatten Konsensus om den aktuelle temp.stigning?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Konsensus er sandhed?1229-12-2019 17:41
Dansk konsensus om landvindmøller8717-11-2019 12:51
Konsensus8830-03-2012 11:28
Konsensus - Et godt argument?9518-12-2008 08:42
Farvning af og konsensus omkring klimaændringer1707-01-2008 10:19
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik