Husk mig
▼ Indhold

Konspirationsteori


Konspirationsteori27-06-2007 16:32
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
Hvorfor er der så meget tale om den forfærdilige menneskeskabte opvarmning af hele jorden, når der er så mange tvivlsomme sider af denne teori?

Det må være oplagt at der ligger en anden dagsorden bag, at nogen ønsker at bruge teorien til deres ejet formål.

Det er fornuftig at spare op olien, og der kan ligge en fornuft i at bygge vindmøller, så vi kan lave strøm af den vind som ellers bare blæser forbi os.

Men hvad så når/hvis teorien falder?! Enden har man taget højde for dette eller også er man naiv eller bare dum.
27-06-2007 17:10
Kosmos
★★★★★
(5371)
Men hvad så når/hvis teorien falder?!

- tjaeh, 'Connie Hedetur' må da håbe og be' til, at den 'står' til mindst 2009! Hvis altså ellers hun holder så længe?
27-06-2007 17:42
manse42
★★★☆☆
(633)
Den er da lige til højrebenet.
Nogen har opfundet en ny møntsort i form af CO2 kvoter som privatpersoner, virksomheder og regeringer kan købe. I princippet er den ingenting værd, da man kun har samvittighedsværdi: Man kan nemlig også uden CO2 kvote tænde op for pejsen.
Som så mange gange før: follow the money.


Hypotesen om menneskeskabt global opvarmning er et menneskeskabt problem
RE: Venter stadig på varmere vejr28-06-2007 15:05
p180153
☆☆☆☆☆
(13)
Her i Juni måneds kulde blæst og regn venter vi stadig på at klimaet skal ændre sig til det bedre. Hvilket for os i Danmark vil sige varmere. Gad vist hvorlænge det varer. Jeg har fået helt ondt af den flotte hørpalme jeg har investeret i.
29-06-2007 08:31
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
Der er brugt meget solvarme til at lave alt den regn og til at transporter den her op. Vinden varmer ikke men er skabt af solvarme.




Deltag aktivt i debatten Konspirationsteori:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik