Husk mig
▼ Indhold

Måske varmt fra omkring 13. maj


Måske varmt fra omkring 13. maj05-05-2014 21:39
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
Den seneste GFS udsigt, kan måske tyde på, at det kan blive varmere fra D. 13. Maj. Fra D. 17. Maj er der endda mulighed for rigtige sommerdage, med op til 25 grader.
05-05-2014 21:52
rasmus_kbh
☆☆☆☆☆
(14)
martin_kalundborg skrev:
Den seneste GFS udsigt, kan måske tyde på, at det kan blive varmere fra D. 13. Maj. Fra D. 17. Maj er der endda mulighed for rigtige sommerdage, med op til 25 grader.


Sommer ude på de små timer:


Men meget usikkert.

Sikkert er det nok at det ustadige vejr holder op om en uges tid, og så bliver det gradvist varmere, det viser ensemblet i hvert fald tendens til.
05-05-2014 21:57
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
rasmus_kbh skrev:
martin_kalundborg skrev:
Den seneste GFS udsigt, kan måske tyde på, at det kan blive varmere fra D. 13. Maj. Fra D. 17. Maj er der endda mulighed for rigtige sommerdage, med op til 25 grader.


Sommer ude på de små timer:


Men meget usikkert.

Sikkert er det nok at det ustadige vejr holder op om en uges tid, og så bliver det gradvist varmere, det viser ensemblet i hvert fald tendens til.


Der er dog mange ensembler (computerkørsler) som indikerer varmere vejr fra omkring D. 13. Maj.
Jeg har endnu ikke fundet ud af, at linke fra Ipadden. Kun fra PC.
05-05-2014 22:07
rasmus_kbh
☆☆☆☆☆
(14)
Ja, men hovedkørslen stikker klart ud som den varmeste:



Bare brug img og skriv adressen på billede indimellem.
05-05-2014 22:12
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
rasmus_kbh skrev:
Ja, men hovedkørslen stikker klart ud som den varmeste:



Bare brug img og skriv adressen på billede indimellem.


Ja, men det er adressen jeg netop ikke får vist.
På internet Explorer, kan man jo se den ved at højreklikke og vælge egenskaber. Det skulle ikke undre mig, at det virker fra mobiltelefonen, som kører android, mens Apples er lidt lukket på godt og ondt.
13-05-2014 11:42
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
martin_kalundborg skrev:
Den seneste GFS udsigt, kan måske tyde på, at det kan blive varmere fra D. 13. Maj. Fra D. 17. Maj er der endda mulighed for rigtige sommerdage, med op til 25 grader.


De seneste udsigter, tyder stadig på varmt vejr med over 20 grader om en uges tid.
Allerede i weekenden og store bededag, skal det blive behageligt vejr.
14-05-2014 13:13
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
martin_kalundborg skrev:
martin_kalundborg skrev:
Den seneste GFS udsigt, kan måske tyde på, at det kan blive varmere fra D. 13. Maj. Fra D. 17. Maj er der endda mulighed for rigtige sommerdage, med op til 25 grader.


De seneste udsigter, tyder stadig på varmt vejr med over 20 grader om en uges tid.
Allerede i weekenden og store bededag, skal det blive behageligt vejr.


Nyeste GFS har første rigtige sommerdag med 25 grader på tirsdag i København.
15-05-2014 00:29
rasmus_kbh
☆☆☆☆☆
(14)
GFS er godt nok sikker på det varme og stabile vejr, hele måneden ud. Sjældent ser man så selvsikker en model, helt ude på dag 16 ingen slinger i valsen:


Ja Martin, du skal vælge adressen for billede, ikke for selve siden.
18-05-2014 17:03
rasmus_kbh
☆☆☆☆☆
(14)
DMI har nu op til 27 grader på torsdag: http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/landsudsigten/!




Deltag aktivt i debatten Måske varmt fra omkring 13. maj:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik