Husk mig
▼ Indhold

Mailsvar..?


Mailsvar..?24-02-2008 09:16
Jakob
★★★★★
(9213)
 

Burde jeg ikke under "Rediger profil" kunne finde en mulighed for at få tilsendt en mail, når nogen svarer i en tråd, hvor jeg har skrevet et indlæg..?

Jeg vil jo gerne være sikker på, at jeg ikke overser et provokerende svar.



 
24-02-2008 13:05
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Hej Jakob,
Når du skriver et indlæg, er der et afkrydsningsfelt, der hedder "Underret mig pr. e-mail, når der kommer nye indlæg".
Hvis du sætter et hak dér, får du en automatisk mail, hver gang, der bliver svaret i tråden.
En anden metode er at klikke forneden i tråden, hvor der står "Følg dette emne pr. e-mail". Denne service kan du også tilmelde dig i tråde, hvor du ikke selv har svaret. Det kræver blot, at du er logget ind.
24-02-2008 13:24
Jakob
★★★★★
(9213)
  

branner skrev:
Hej Jakob,
Når du skriver et indlæg, er der et afkrydsningsfelt, der hedder "Underret mig pr. e-mail, når der kommer nye indlæg".
Hvis du sætter et hak dér, får du en automatisk mail, hver gang, der bliver svaret i tråden.


Mange tak for det, den funktion havde jeg overset.

 
12-05-2008 16:07
Jakob
★★★★★
(9213)
 


Til orientering vil jeg lige nævne, at det ser ud som om, at programmet efter en vis tid af sig selv ophører med at sende en mail, når der svares, selvom man har klikket på "Følg dette emne pr. e-mail".

Men branner er informeret og arbejder på sagen.  



 
30-05-2008 20:34
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Problemet er løst nu

Der var en forældelsesfrist, der gjorde, at man røg af efter 14 dage. Den har jeg fjernet nu...

Jeg har også gjort det til standard, at der er et hak ved mailunderretning, når man opretter en ny tråd. Så kan man selv fjerne markeringen, hvis man ikke ønsker denne service.
Jeg overvejer at gøre det samme ved "Svar på indlæg"-siden, hvilket kunne skabe mere flow i debatterne (folk tjekker sandsynligvis emails oftere end de tjekker Klimadebat.dk).
30-05-2008 23:45
Jakob
★★★★★
(9213)
 


branner skrev:
[Problemet er løst nu



Well done..!  


Nu skal alle skribenter, der ønsker mailsvar, bare lige til enden af alle de tråde de har deltaget i og klikke på "Følg dette emne pr. e-mail", så skulle der være samlet op på det.
Det kan næppe tage mere end et par minutter for de fleste.  



Jeg synes, at det er udmærket, at mailsvar bliver standard både ved oprettelse af ny tråd og ved svar.


 
31-05-2008 00:00
Jakob
★★★★★
(9213)
Nu skal alle skribenter, der ønsker mailsvar, bare lige til enden af alle de tråde de har deltaget i og klikke på "Følg dette emne pr. e-mail", så skulle der være samlet op på det.


Hvis man er ligeså dårlig til at følge med som mig, så vil jeg varmt anbefale det.
Jeg er ikke engang halvvejs endnu, og jeg har allerede fundet flere svar, som jeg havde overset.
10-07-2008 21:40
Jakob
★★★★★
(9213)
 


branner skrev:
Jeg overvejer at gøre det samme ved "Svar på indlæg"-siden, hvilket kunne skabe mere flow i debatterne (folk tjekker sandsynligvis emails oftere end de tjekker Klimadebat.dk).


Er du snart kommet igennem dine overvejelser..?  


Jeg har ikke forstand på, om det skaber "flow", jeg vil bare helst undgå at overse svar, og så er det en fordel, at mailsvar er default.  



 
10-07-2008 22:28
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
Er du snart kommet igennem dine overvejelser..?  



Nåh ja, det blev vist en lidt lang overvejelse


Jeg har nu sat det som standard også på svar-siden. Som må vi se, om der kommer nogen klager...

Bruger du "Hurtigt svar" vil du dog ikke blive tilmeldt mailsvar.
11-07-2008 20:24
Jakob
★★★★★
(9213)
 

Bruger du "Hurtigt svar" vil du dog ikke blive tilmeldt mailsvar.

Hvor længe bør det så overvejes, før det også bliver indført..?  



 
12-07-2008 20:20
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
Hvor længe bør det så overvejes, før det også bliver indført..?  


Det tror jeg ikke, du skal regne med kommer til at ske

Det er ikke alle, der bryder sig om at få en masse mails fra Klimadebat.dk i deres indbakke - så stopper her...
Men har ikke modtaget nogen klager over den anden ændring endnu, så det er jo ganske godt.
12-07-2008 20:30
Jakob
★★★★★
(9213)
 



Det er ikke alle, der bryder sig om at få en masse mails fra Klimadebat.dk i deres indbakke - så stopper her...


Jamen de kan jo bare bortklikke krydset, før de poster..?  


Jeg bruger næsten altid "hurtigsvar", fordi det giver mulighed for at se ældre indlæg undervejs, mens man skriver svar.
Så hvis ikke den del kommer med, så kan du såmænd også godt lave det andet tilbage igen for min skyld, for så skal jeg alligevel huske det manuelt de fleste gange.



 




Deltag aktivt i debatten Mailsvar..?:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik