Husk mig
▼ Indhold

"Politimand anholdt som pyroman"


"Politimand anholdt som pyroman"17-03-2010 07:29
rick_uk
★★★★☆
(1140)
BERLINGSKE: Politimand anholdt som pyroman (16/3-10)

Prøv at forstille jer at samme klimabenægter logik skulle anvendes i denne sag, som de anvender i sagerne omkring IPCC og klimavidenskab



Vh rick

Vi har hørt varslerne. Klokken tikker....Informerede valg.
17-03-2010 09:49
Kosmos
★★★★★
(5371)
Prøv at forstille jer at samme klimabenægter logik skulle anvendes i denne sag, som...

- 'lidt' svært at følge din (formodede) tankegang her, kan du mon uddybe en smule?
17-03-2010 10:00
ISIS
★★☆☆☆
(361)
Jeg er også et stort spørgsmålstegn - men det er vel blot fordi jeg er mindre godt begavet, som man, ifølge undersøgelser foretaget af fortalere for menneskeskabt global opvarmning, har fundet ud af, kendetegner de, der ikke er enige!

Redigeret d. 17-03-2010 10:41
RE: klimabenægter logik?17-03-2010 10:32
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
Jeg tror at jeg har fantasi men her kommer jeg til kort. Hvad er sammenhængen?


17-03-2010 17:33
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Mon ikke sammenhængen er:
Én (eller få) klimaforsker(e) bliver grebet i videnskabelig uredelighed. Hvorefter alle klimaforskere mistænkeliggøres.
Én politimand bliver grebet i ildspåsættelse. Hvorefter alle politimænd skulle være pyromaner.

Bare et gæt på, hvad Rick hentyder til... Men måske han selv vil løfte sløret?
17-03-2010 21:47
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
Måske betyder det blot...at hvis der er noget røg(slør) og varm luft, må der være ildebrand et eller andet sted
17-03-2010 22:37
Jakob
★★★★★
(9267)
.



Eller en klimabenægter kan måske ikke få øje på forbrydelsen...


For det 1. har der slet ikke været mere ild, end der forekommer indenfor den naturlige variation.

For det 2. var ilden næppe antændt af et menneske. Det er i hvert fald ikke endeligt bevist.

For det 3. må pyromaner ikke være med i nævningetinget, og så er det jo klart, at manden bliver uretfærdigt udstødt og udsat for justitsmord.

For det 4. har de ikke engang målt temperaturen, så de kan slet ikke bevise, at der har været ild i nyere tid.

For det 5. var det ikke et bål, det var nærmere en kompostbunke, som selvantændte på helt naturlig vis.

For det 6. er det også bare et typisk tegn på, at politiet er topstyret og hjernevasket, når en enkelt anderledes ytring fra en tændt betjent straks skal straffes med fængsel.

For det 7. er der nye teorier på vej om, at nordlys kan antænde kompostbunker.

For det 8. skal vi ikke være kede af det, for pyromanen har dannet mere CO2 og aske, og CO2 og aske er godt for planterne.

For det 9. kan det være ligemeget, for pyromaner kan alligevel ikke helbredes, og der kommer altid en ny.

For det 10. er det godt med mere varme, så vi ikke skal fryse.

Osv...



.




Deltag aktivt i debatten "Politimand anholdt som pyroman":

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik