Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
10. september 2010, 13:50 Engelsk

Spam!?

Forum om klima og global opvarmning | Andet | Debat om Klimadebat.dk

30-06-2007 11:55Spam!?
Kosmos

Ingen avatar

Rank: 4/5
(1847)

Med de to seneste indlæg in mente bør vor admin måske begynde at overveje et crackpot filter??
01-07-2007 22:02
Boe Carslund-Sørensen

Ingen avatar

(1559)

Kosmos skrev:
Med de to seneste indlæg in mente bør vor admin måske begynde at overveje et crackpot filter??

Jeg spørger hvad mener du, har du nogle eksempler?smiley
01-07-2007 23:02
Kosmos

Ingen avatar

(1847)

I går morges optrådte et par indlæg, indeholdende karakterer fra et mig ukendt alfabet (græsk/kyrillisk??), indsendt af et par nyoprettede 'brugere'! Jeg kan ikke genfinde dem, så jeg gætter på, at admin har slettet indlæggene såvel som deres ophavs-m/k(?) I så fald kan også mit ovenstående indlæg (+ de efterfølgende) for min skyld gerne slettes! smiley
02-07-2007 12:49
branner
Administrator

Rank: 3/5
(585)

Der har på det seneste været en del udenlandske spam-angreb her på siden. Da der er et vist mønster i spam-bottens brugernavne, har jeg valgt at forbyde brugernavne af en bestemt sammensætning i at registrere sig...
Håber det hjælper!

Send svar Nyt emne

Har du en holdning til dét, du lige har læst? Vi er altid på udkig efter flere aktive debattører og ser frem til, at du også bliver en del af debatten! Selv små indspark bidrager til en levende diskussion ...

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Videnskab.dk

Nyt fra Ing.dk

Klimanyheder

Copyright © 2007-2010 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning