Husk mig
▼ Indhold

Spørg Latifah


Spørg Latifah28-02-2013 22:30
Jakob
★★★★★
(9267)
.




Du ved Latifah .... (er der virkelig et navn, der staves sådan) ... hende den aune .... (stavemåde og betydning kendes ikke) .... syge, der kalder på perler og kartofler og kan finde svar på ALT....!!

..og hun rækker ud efter magtens højeste top...
Latifah på Frederiksberg rådhus:
http://www.youtube.com/watch?v=7cosbedm3M0

.. men må nok erkende, at hun allerede har mere magt, fordi hun kun behøver at kigge på sin lillesøster for at få hende til at hente en sodavand til sig.

Perspektiv og klare svar i "Det slører stadig". Ikke helt tosset, når man trænger til et små tosset frikvarter.



Men hun har jo en hel bande, du ved, og de har garanteret antennerne ude for at søge efter spørgsmål og svar. Helt sikkert mand..!!

Så har du noget at spørge om, så kan du helt sikkert bare spørge her og måske er du heldig at få svar i et af de kommende afsnit. Sådaaan maaand..!!



Ok, jeg spørger først og starter med et par af de helt store spørgsmål:





Latifah, hvad er vigtigst, en BMW eller respekt..?

Hvordan får man selvrespekt og selvværd uden en BMW..?






PS: Her er ingen diskrimination, du ved, så andre må også godt svare, både perler og kartofler, du ved. Helt sikkert maand..!

Og er der kvindespørgsmål, så har de også en helt særlig rådgivning for kvinder. Sådaan mand..!!


.
01-03-2013 11:45
Jakob
★★★★★
(9267)
.



Jeg har forresten også et spørgsmål angående apoteket:


كيف تنطق "تشحيم" باللغة العربية ..؟
يمكن أن تكون محرجة داين يكون قليلا لشراء مواد التشحيم، بينما زبائن آخرين استماع اليه.
انها ليست لهم معرفة أنه من الصعب لجعل صديقته الرطب، وبعد ذلك سوف تكون كبيرة إذا كنت يمكن أن تتخذ عمامة على، لذلك كنت لا يمكن التعرف ومن ثم التصرف في اللغة العربية، التي هي أيضا طبيعية اللغة لالصيدلي. رائعة ..!




.
01-03-2013 11:52
Jakob
★★★★★
(9267)
.




Ok, det var måske ikke så nemt at forstå, så jeg prøver i stedet med et billede fra google:
Tilknyttet billede:

01-03-2013 20:09
Jakob
★★★★★
(9267)
.





http://politiken.dk/kultur/tvogradio/ECE1871172/ung-kvinde-i-indvandrersatire-vi-havde-ikke-forventet-saa-voldsom-modstand/
Citat:
---------------------------------
En gruppe med navnet 'Kaldet til Islam' har lagt en video op på YouTube med titlen 'Modsvar til Det Slører Stadig', og på Facebook har flere skrevet dødstrusler mod de unge kvinder.
---------------------------------


Ups, jeg beklager meget og trækker selvfølgelig straks alle spørgsmål tilbage.
Jeg vidste ikke, at det ikke var sjovt, og jeg ønsker ikke at være medvirkende årsag til, at de skønne piger kan komme i fare.
Jeg er blot en naiv dum dansker, der troede, at vi havde fået genoprettet ytringsfriheden i Danmark.




.




Deltag aktivt i debatten Spørg Latifah:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik