Husk mig
▼ Indhold

Spørgsmål om programmering


Spørgsmål om programmering23-02-2013 18:52
Jakob
★★★★★
(9283)
.



Vil det være et stort arbejde at:


1. Etablere et underforum med en gruppe, som i første omgang inkluderer alle brugere og de nye, som tilmelder sig..?

2. I et underforum automatisk at gøre enhver, som starter en ny tråd, til redaktør for denne tråd og kun for denne tråd og med ret til at slette indlæg i denne tråd og ikke andet..?




.
23-02-2013 19:34
yaknudsen
★☆☆☆☆
(137)
Forslag:

Google Groups
Facebook Groups
Google Communities
(Der er uden tvivl flere muligheder)

Så kan du lave dine egne regler, moderere som du lyster og udelukke alle du ikke bryder dig om. Oven i købet helt uden at sætte nogen som helst andre end dig selv i arbejde. Bare gi' den gas.
23-02-2013 20:44
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2597)
yaknudsen skrev:
Forslag:

Google Groups
Facebook Groups
Google Communities
(Der er uden tvivl flere muligheder)

Så kan du lave dine egne regler, moderere som du lyster og udelukke alle du ikke bryder dig om. Oven i købet helt uden at sætte nogen som helst andre end dig selv i arbejde. Bare gi' den gas.


https://www.facebook.com/groups/climatechangeBD/

Denne gruppe er ret stor så du kan finde venner til din gruppe.


23-02-2013 21:31
Jakob
★★★★★
(9283)
.




Tak for henvisningerne.

Men jeg kan ikke læse linket uden at være oprettet som bruger på facebook, og den koncern ønsker jeg ikke at støtte med min tilmelding.

Jeg kunne f.eks. også oprette mit helt eget forum på eget domæne eller en blog, og så kunne jeg styre det hele, som det passede mig.

Men det er sådan set ikke, hvad det handler om, og jeg tror ingen af delene vil give mig svar på det, som jeg har spurgt om i mit oplæg til denne tråd.

Der er jo nok også et stykke vej fra at undersøge, hvor stort arbejde der vil være med at programmere en bestemt funktion, og til at sætte den i værk.




.
24-02-2013 10:57
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Helt uanset om det ville være en god idé eller ej, så kan jeg sige, at det ville kræve en del arbejde herfra at åbne op for rettigheder, der knytter sig til den specifikke tråd. Jeg ville hurtigt kunne lave et underforum med særlige rettigheder/moderatorer, men at dele styringen ud på de enkelte tråde ville være en langt mere omfattende sag.

Vi har i øvrigt tidligere haft underfora for forskellige "fløje" i debatten. Erfaringen viser, at de ikke bliver brugt...
24-02-2013 13:31
Jakob
★★★★★
(9283)
.



@branner


Tak for dit svar.

Jeg ser ikke helt, hvad et blog underforum har at gøre med opdeling i fløje. Men det anede mig godt nok, at det ville være et grusomt langhåret projekt.


Af mere nysgerrighed vil jeg også gerne spørge, hvor omfattende det vil være at:

3. Gøre det sådan kun for et enkelt underforum, at når man klikker på et emne på forsiden eller andre steder, så ser man trådens første indlæg i stedet for det sidste..?

4. I alle tråde, som består af flere sider, at tilføje et link, som kan folde hele tråden ud, så alle siderne vises på samme side..?



.




Deltag aktivt i debatten Spørgsmål om programmering:

Husk mig

Lignende indhold
Artikler
Programmering af fremtidens klima (Mernilds Klumme, januar 2011)
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik