Husk mig
▼ Indhold

'Sticky' kommentar?


'Sticky' kommentar?23-01-2017 18:29
Kosmos
★★★★★
(5370)
Foranlediget af de seneste dages spørgsmål vedr. diverse 'klimaopgaver' har jeg tænkt over, om der kunne lægges en sticky kommentar (eller anden 'præambel') øverst i tråden 'Opgaver og eksamen'? Derved kunne det måske undgås, at de samme uddybende spørgsmål skal stilles hver gang!?

Den kunne fx. indledes med en opfordring til at gennemgå forum for relevant information, inden man stiller sine spørgsmål.
Hvis man så alligevel vælger at spørge, ville det være nyttigt at oplyse om, i hvilken sammenhæng opgaven er stillet - klassetrin, uddannelsesretning, opgaveformulering mv.

Endelig er det vigtigt, at eventuelle spørgsmål er så præcise og velafgrænsede som muligt.

Der kunne måske også henvises til andre fora, der beskæftiger sig med disse emner? (Har p.t. ingen gode henvisninger her).

Jeg stiller forslaget her i den forhåbning, at der kommer korrektioner og uddybning mv., så opfordringen i påkommende fald kan tjene formålet bedst muligt!

Redigeret d. 23-01-2017 18:40
25-01-2017 19:58
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Tak for tippet. Har foreløbig tilføjet en sætning til beskrivelsen af Opgaver og eksamen (fremgår øverst, og på forumoversigten).

Kan være, det ved lejlighed skal uddybes til en tråd, der altid ligger i toppen.
25-01-2017 21:55
Kosmos
★★★★★
(5370)
Tak for tippet. Har foreløbig tilføjet en sætning til beskrivelsen af Opgaver og eksamen...

- super!: Lige hvad jeg havde i tankerne


Kun fremtiden kan vise, om der bliver behov for uddybning(?).




Deltag aktivt i debatten 'Sticky' kommentar?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Frank Lansers kommentar til "Force Major"011-07-2020 18:19
Frisk kommentar hørt i GB026-06-2016 16:14
NyhederDato
Så meget CO2 giver en Twitter-kommentar21-04-2010 13:40
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik