Husk mig
▼ Indhold

Trump valgt som præsident

Side 22 af 22<<<202122
14-09-2018 17:14
Kjeld Jul
★★★★★
(3478)
Hej Christian.
Jeg har læst lidt om CCUS.
Det jeg kan se er,at hele processen med udtrækningen af CO2,lagringen og derefter udnyttelsen til olie eller andet bliver meget dyrt og endnu ikke gennemregnet.
Alene udtrækningen fra røggasserne og lagringen er dyr og forringer et kulkraftværks virkningsgrad med omk. 20% , dertil kommer så teknologiudstyr til udnyttelse til brugbare produkter.
Jeg mener CCS, uden udnyttelse, økonomisk vil være at foretrække,jeg tror biprodukterne bliver for dyre.
Redigeret d. 14-09-2018 17:45
14-09-2018 23:18
Kosmos
★★★★★
(4676)
Det jeg kan se er,at hele processen med udtrækningen af CO2,lagringen og derefter udnyttelsen til olie eller andet bliver meget dyrt og endnu ikke gennemregnet

- Norge har vist forsøgt sig på området...men foreløbigt uden større succes, ser det ud til!?
15-09-2018 11:25
Frank Lansner
★★★★★
(5553)
Ganske som de Danske medier har gevaldige huller i deres viden/dækning af klima, så er det også tilfældet når det gælder den politiske og juridiske situation mht Trump / Hillary.

Danske medier tror tilsyneladende stadig at det er Trump lejren der har problemer.

Men i stil med klima bliver det jo bare ekstra underholdende at overvære hele "Russia-Collusion" korthuset brase sammen:

https://www.youtube.com/watch?v=Ke0kfyKfO6g

Så utroligt mange folk i FBI og CIA samt folk fra Obama/Hillarys administration rykker tættere og tættere på at blive sigtet for alle mulige typer af korruption mv.

Først når der er rydtet op i "the svamp" i disse organisationer og disse ting er overstået kan man for alvor se på råddenskab i andre Amerikanske institutioner.
Redigeret d. 15-09-2018 12:10
18-09-2018 00:49
Frank Lansner
★★★★★
(5553)
Som jeg forstår det på forskellige youtube "snakkere" så har Trump for en lille times tid siden beordret at alle papirer og al dokumentation vedrørende legalisering af spionering af Carter Page deklassificeret!

Eftersom Carter Page var en (beskeden) del at Trump kampagnen, så var dette brohovedet til at FBI/CIA spionerede på Trumps kampagne. Og meget andet.

Tik tik tok... Korthuset knager og brager. nogle autoritetstro Danskere vil få en lille overraskelse.
Listen af Amerikanske topfolk og institutioner der invovlveret er betragtelig.

Jeg gætter på at nogle af disse folk vil blive sigtet, men lad os se hvad der kommer ud af dene vending nu.

Dem der har aller mindst clue om hvad der foregår er Jersild og co. DR

De har ingen anelse om hvad der kommer.
(Lidt som klima.. )
Redigeret d. 18-09-2018 01:24
18-09-2018 01:51
Frank Lansner
★★★★★
(5553)
Her H A Goodman´s udlægning af the declassification:

https://www.youtube.com/watch?v=5VvfrhFaSkQ

Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
19-09-2018 12:55
Frank Lansner
★★★★★
(5553)
Wops..

https://www.youtube.com/watch?v=t7EYt1nrhB8

(der kommer en reklame i starten..)

Det ser ud til at 2 pinger i FBI har haft travlt med at slette data på deres pc´er.. Strzok og McCabe.

Desværre for dem blev de overvåget. Mange har undret sig over at de ikke forlængst var fyret. Men noget ser ud til at man har brugt lejligheden til at overvåge deres aktiviteter i stedet for at fyre dem med det samme. For at få flere beviser på dem.

tik tik tok..
Redigeret d. 19-09-2018 12:55
19-09-2018 13:18
Kosmos
★★★★★
(4676)
Det ser ud til at 2 pinger i FBI har haft travlt med at slette data på deres pc´er.. Strzok og McCabe...

- ja, der er sket en del på den (informations)teknologiske front siden Oliver North brugte sin navnkundige 'shredder'!
19-09-2018 14:30
pifpafpuf
★★★☆☆
(422)
...ja, det er ekstrem speget - vi har tidligere talt om Rosensteins rolle - men jeg synes nu selv at det er Sessions ageren, der virker mest suspekt.

Sessions melder sig som en af de første under fanerne i Trumps kampagne, som senator, og Sessions er angiveligt med til de famøse møder i april 2016 med russere, der sparker hele mistanken om collusion igang. Men allerede her (inden Trumps nominering som præsident kandidat) er Halper på plads som informationsagent for FBI - Allerede her har FISA , de hemmelige domstole , give tilladelse til FBI indblanding. Og man nævner at de har mindst 2 folk inde.

Spørgsmålet er så , det er mit tankespind, om Sessions på det tidspunkt fungerer som Agent provocateur for FBI? Arrangerer møderne , deltager i møderne ?

På det tidspunkt må det vel alene være Republikanerne selv , der forsøger at stoppe Trump? Altså et oppositionsparti med direkte adgang til FBI og FISA domtolene - usædvanligt.

Og da så Trump overraskenede vinder nomineringen - så lækker Mccain fuprapporten til FBI og forsøger at giver bolden videre til Obama, men han bremser angiveligt 'efterforskningen' indtil Trump faktisk bliver valgt.

Og da så ... Sessions bliver udpeget til justitsminister , så står han i den forbandede situation at han nu leder en efterforskning - hvori han selv tidigere har ageret agent mod sin nye chef.

Derfor fralægger han straks, og uventet for Trump, sig ethvert ansvar for efterforskningens videre forløb. Hvis det her er rigtigt, er der så mange , der har gjort i nælderne, på begge sider af det politiske spektrum, at man godt forstår at Washington er i total oprør.

Og nu er mindst en af de personer , der formidlede kontakten til møderne i April 2016 endda også forsvundet - i bedste Hillary stil. At det kun er Mccain af hovedpersonerne, der endnu er døde er for mig faktisk en smule overraskende.
19-09-2018 16:13
Frank Lansner
★★★★★
(5553)
Pifpafpuf, du skriver:
"Og nu er mindst en af de personer , der formidlede kontakten til møderne i April 2016 endda også forsvundet"

Hvem er forsvundet? Mifsud? Han er vist dukket op igen tror jeg.. Halper? Downer?

Det vi ser pt. er verdenshistorie. Der er nogen der ikke følger med og så er der dem der følger med.

Jeg har ikke set nævnt i DK medier at Trump lige har declassificeret centrale dokumenter. Måske nok en af de største bomber i sagaen. Heller ikke i flere store Amerikanske medier. Ganske som med klima håndplukkes kun de nyheder der kan bruges for den ene side. Og sjovt nok er det lidt de samme folk der står for dette, både med Trump og klima.

Pifpafpuf, det forlyder at der er et historisk højt antal "sealed indictments". Altså sigtelser man holder tilbage indtil tiden er rigtig. Disse skulle angiveligt være i forbindelse med human traffic og meget andet hvor mange prominente personer er involveret. Men.. er dette totalt spin???
I disse tider er det ikke sjældent at små spin-agtige kilde til nyheder rammer bedre plet end store medier. Så man må bare selektere med grov hånd disse "nyheder" fra alle sider.
Redigeret d. 19-09-2018 16:15
19-09-2018 17:14
Kosmos
★★★★★
(4676)
Og da så ... Sessions bliver udpeget til justitsminister , så står han i den forbandede situation at han nu leder en efterforskning...

- men han kunne vel i så fald bare ha' takket nej til udnævnelsen!?
19-09-2018 17:32
pifpafpuf
★★★☆☆
(422)
Ja det var Mifsud. Godt at høre han er ved godt helbred

http://www.foxnews.com/politics/2018/09/10/dnc-says-papadopoulos-tipster-and-key-figure-in-russia-case-might-be-dead.html

It has long been suggested -- in court documents filed by Special Counsel Robert Mueller's team, by Democrats on Capitol Hill and in the media -- that Mifsud may have been connected to Russian intelligence, though some have noted his ties to Western institutions to challenge that narrative.

Her har man altså en mand , der i princippet kan være brugt af FBI til at kontakte Trump kampagnen med mødeforslag fra russere - og så kan de have haft Stefan Halper og ... Sessions ... - inde i kampagnen. Og så Strzok og McCabe til at lække til pressen efterfølgende.

Ja - det er verdenshistorie. Og Watergate blegner ved siden af.

men han kunne vel i så fald bare ha' takket nej til udnævnelsen!?

De, lad os bare kalde dem Deep State, har grinet hele dagen over deres held med Sessions da han blev udnævnt.

Men det seneste er nu at Trump igen hamrer hårdt på Sessions også på andre emner - grænsekontrol - og så har han en undskyldning for at gøre en ende på det.
Side 22 af 22<<<202122

Deltag aktivt i debatten Trump valgt som præsident:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Det ender med, at Trump får ret1807-02-2018 22:13
Hvad skal der til for at vække Trump716-06-2017 13:33
Trump og klima726-04-2017 15:45
Trump og klimaet519-01-2017 16:23
Præsident Obama og klimaet614-02-2013 15:48
▲ Til toppen
Afstemning
Hvilken af verdens førende økonomier er længst fremme i omstillingen til vedvarende energi?

USA

EU

Kina

Japan

Indien

Brasilien

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2017 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik