Husk mig
▼ Indhold

Trump valgt som præsident



Side 25 af 32<<<2324252627>>>
27-11-2018 23:51
Morten Riber
★★★★★
(2298)
...så sandt, så sandt. Det kan vel siges at det er fornuftigt at skeptikere lægger sig forskellige steder i afstanden til alarmismen.

Jeg fik også lidt af dem om Trump med. Der kom en trussel mod Hans Engel om at havne i samme sorte kasse som Trump, ikke? Og så fik Hans travlt med at lægge afstand til det han lige havde sagt. At han ikke var benægter

Senere i Tirsdags analysen måtte vi høre Christiansens sande syn på sagen fra Mogensen, som oplyste os om at Michael C. ikke tror en døjt på det hele. Så fik Michael Christiansen mega travlt med at benægte noget sådant, samtidig med at han alligevel forsøgte af hoste nogle skeptiske synspunkter op. Det gik umådelig skidt. Har faktisk aldrig hørt han være så uklar før. Den skarpe og altid ekstrem velformulerende mand var i total opløsning, indtil det lykkedes ham at fremstamme ordet "landbruget". Den vanvittige nedsabling, som er i gang, af landbruget reddede ham, fordi det dog stadig er legalt for en borgerlig person at tage landbruget i forsvar. Mogensen hoppede på og showet rullede videre.

Det kunne være tegn på at måske mange (?) borgerlige tv stjerner er på randen til at være så overbelastet af at fremlægge deres falske holdning at de snart ikke kan holde til mere.

Sandhenden vil ikke længere lade sig indestænge. Den vil ud...
Redigeret d. 28-11-2018 00:01
27-11-2018 23:57
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Nu mangler der bare at disse klip med Hans og Michael, klippes ud og bruges i alle de andre programmer, (som de jo gør hele tiden med interessante episoder) og analyserer det godt igennem så det bliver skåret ud i pap, hele dagen i morgen, at disse to personer, reelt er skeptiker, hvad de jo bare helst ikke indrømmer.

Sker nok ikke, men alligevel spændende. En fed dag, faktisk
28-11-2018 00:15
Kosmos
★★★★★
(5370)
Sker nok ikke, men alligevel spændende. En fed dag, faktisk

- jeg er åbenbart gået glip af meget ved at tage ud og nyde dagens fine solskinsvejr!
28-11-2018 09:18
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Kosmos skrev:
Sker nok ikke, men alligevel spændende. En fed dag, faktisk

- jeg er åbenbart gået glip af meget ved at tage ud og nyde dagens fine solskinsvejr!


Det var nu efter mørkets frembrud, begge dele

Tror nu heller ikke "almindelige" mennesker har bemærket noget særligt, for de herre rettede jo ind og deres "fejl" blev rettet.

(Til dem som skulle være i tvivl, så er Kosmos laangt fra almindelig



Tiden går - mens vi stadig fejlinformeres
28-11-2018 09:22
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Mere vedr. Jerome Corsi, det seneste offer for Muellers heksejagt:

https://www.youtube.com/watch?v=6aoK8Kzu0BY

Uanset hvor grimt de behandler folk, så er det som om de aldrig kommer til at finde noget der bekræfter deres håbefulde teorier om Russia collusion.

Men dette at Mueller bliver ved med at køre tingene på denne måde (og ikke "flipper" eller modererer på tingene), det kan godt have den konsekvens at Trump og co. efterfølgende viser no mercy.
29-11-2018 03:24
perhag
☆☆☆☆☆
(41)
Mediernes rolle i misinformationen er forklaret ret grundigt på dansk af nyligt afdøde Tommy Hansen. Også på internettets dominerende sociale medier i USA strammes nettet efterhånden om det frie ord, endnu måske ikke på dansk. Stadig kan man finde rigelig information på amerikansk et sted som Youtube, men det virker som om at foruden den direkte fjernelse af Infowars og flere andre bekæmpere af "sumpen" kan øvrige videoer om de kildne emner ikke længere gå viralt og blive set af millioner. En video som følgende med Robert David Steele fyldt med tydelige forklaringer om mange eksempler på forbryderisk magtmisbrug ville tidligere have gode chancer for at blive set af rigtigt mange, hvor den nu udover manuelle henvisninger sikkert kun ses i "ekkokammeret":

https://www.youtube.com/watch?v=P8iCc2dBuY8
29-11-2018 08:24
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Ja, perhag, der er bestemt også noget råddent i England.. se bare deres håndtering af Julian Assange.

Nå, et spektakulært tweet fra Trump, bad taste tweet, barnligt, amatøragtigt osvosvosv. Ja.
Men hvordan kan Trump tweete nedenstående billede uden at gøre alvor af det?
Så mens nogen forståeligt tager sig til hovedet og laver facepalms, mon andre tisser i bukserne over hvad - i det mindste Trump tænker - vi har foran os?


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 29-11-2018 08:25
29-11-2018 11:29
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Kan anbefales, sammenfatning af spionskandalen mod Trump:

https://www.youtube.com/watch?v=jO3DSz6VU10


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:

29-11-2018 15:58
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Frank Lansner skrev:
Ja, perhag, der er bestemt også noget råddent i England.. se bare deres håndtering af Julian Assange.

Nå, et spektakulært tweet fra Trump, bad taste tweet, barnligt, amatøragtigt osvosvosv. Ja.
Men hvordan kan Trump tweete nedenstående billede uden at gøre alvor af det?
Så mens nogen forståeligt tager sig til hovedet og laver facepalms, mon andre tisser i bukserne over hvad - i det mindste Trump tænker - vi har foran os?


Er det James Comey øverst til højre?


Tiden går - mens vi stadig fejlinformeres
29-11-2018 17:29
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Yeps det er ham øverst th, men de kunne måske også have vist Brennan og andre, men et sted skal man jo stoppe.

Militærteamet "Q" skriver idag om "et billede"...
Man kan være uenig i om Trump har aldrig har sagt et ukorrect statement, det er måske at stramme den lidt :-)
Men pointen er ret klar - tolker jeg - Militær klubben Q argumenterer at de folk Trump viser bag tremmer rent faktisk vil ende bag tremmer.

De skriver at senatet og Supreme Court er kørt i stilling til dette.

Uanset hvad der sker er det i hvert fald noget spændende at se om der er bare lidt bag alle disse udmeldinger.

Var det ikke idag Comey skulle i lukket forhør?
Loretta Lynch vist 5 dec, Hubert fremlægger om Clinton foundation 5 dec og minsandten også 5 dec CEO for Google skal forsvare deres samarbejde med Kina om system til censur til Kina Google ville tjene meget på .. ..


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 29-11-2018 17:30
29-11-2018 23:20
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Jeg synes det er helt korrekt at Comey er med bag tremmer på billedet. Han har hovedrollen i dramaet som gjorde det nærmest umuligt for Trump at opererer som en fri og magtfuld præsident. Comey ville styre Trump ved at true og afpresse ham, og da Trump gav ham fingeren, sivede dossierne, som igen dannede grundlag for så at sige alle stenene som blev lagt på Trumps vej.

Havde Trump ikke haft nerver til at fyrre Comey, ville Comey praktisk sidde i baggrunden og styre hele USA, den dag i dag, ene mand.
29-11-2018 23:54
Kosmos
★★★★★
(5370)
Starten på indslaget med Mernild var såmænd endnu en latterliggørelse af Trump, fordi han har modsagt noget i en amerikansk klimarapport om udgifterne ved klimaforandringer

- interessant 'baggrundsinfo' vedr. rapporten:

However, NCA's dire prediction of a 10 percent hit to the GDP comes from a 2017 study supported by the charitable foundations founded by major Democratic donors. The study was also funded by other organizations, including the National Science Foundation, the U.S. Department of Energy, and the Skoll Global Threats Fund.

That 2017 study, published in the journal Science, was funded in part by Bloomberg Philanthropies and Next Generation, which were founded by former New York City Mayor Michael Bloomberg and San Francisco billionaire Tom Steyer, respectively.

University of Colorado professor Roger Pielke Jr. pointed out problems with the study on Twitter Saturday, including the fact it was funded by groups connected with Bloomberg and Steyer...
30-11-2018 02:50
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Kosmos skrev:
Starten på indslaget med Mernild var såmænd endnu en latterliggørelse af Trump, fordi han har modsagt noget i en amerikansk klimarapport om udgifterne ved klimaforandringer

- interessant 'baggrundsinfo' vedr. rapporten:

However, NCA's dire prediction of a 10 percent hit to the GDP comes from a 2017 study supported by the charitable foundations founded by major Democratic donors. The study was also funded by other organizations, including the National Science Foundation, the U.S. Department of Energy, and the Skoll Global Threats Fund.

That 2017 study, published in the journal Science, was funded in part by Bloomberg Philanthropies and Next Generation, which were founded by former New York City Mayor Michael Bloomberg and San Francisco billionaire Tom Steyer, respectively.

University of Colorado professor Roger Pielke Jr. pointed out problems with the study on Twitter Saturday, including the fact it was funded by groups connected with Bloomberg and Steyer...


Så... vi kan konkludere af det er almindelig kendt blandt almindelige amerikanere at rapporten er politisk bestillingsarbejde. Men denne oplysning glipper lige i den danske presse når Trump på vanlig vis skal svines til. Hvor grotesk er det lige.


Tiden går - mens vi stadig fejlinformeres
30-11-2018 08:09
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Ja, det er mere og mere velkendt for Amerikanerne at der er råddenskab i mange af deres vigtige organer, såsom deres politikere, FBI, NSA, CIA, DHS, MSM, polling inst osvosv . Blandt andet derfor er tanken om at lignende rådenskab eksisterer i visse dele af NOAA, NASA ikke for mange Amerikanere en sådan "konspiratorisk overtro" som den gøres til i DK.

I midtvejs valgkampen blev klima nævnt hist og pist, men jeg synes det var påfaldende lidt at demokraterne kørte på klima i den valgkamp. Det giver mig det indtryk at visse demokrater måske ligefrem frygter at de kunne miste stemmer ved at bruge klima i valgkampen. Hvis det er tilfældet, ja... så er skepsis til rådne amerikanske institutioner begyndt at brede sig lidt i demokraternes rækker?
30-11-2018 23:23
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Er den for nogle ventede "fest" af sigtelser mod råddenskaben i USA´s top startet?

Jeg har ikke haft tid endnu til at nærstudere, men:
https://www.youtube.com/watch?v=drNdbNrJ1a8

Så vidt jeg kan se sigtelser i forbindelse med enorme beløb tilegnet militære operationer i Afghanistan mv. havnet i forkerte lommer, endda lommer med særdeles tætte bånd til Clinton.

Jeg kan ikke garantere min udlægning eller rigtighed af indhold i link, men nu er det lagt ud til jeres skue også :-)

Familien Farouke ser ud til at have modtaget store summer på problematisk vis, og samme folk er stor-donere til Clintons. Vist nok, med mindre dette er fake :-)

Hvis der er noget som helst om dette, så er det en ret markant bombe som anklagerne har valgt at starte festen med.

Så kan vi jo snakke om hvorvidt at Trump har fået Russere til at bruge for 100.000 dollars på facebook ads - som han så ikke selv skulle have haft råd til. Cool scenario fra Trump angriberne...



Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Redigeret d. 30-11-2018 23:25
01-12-2018 09:30
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
I forbindelse med Clinton/Obamas uraniumOne sag (hvor USA overgav retteigheder til 20% af deres uran i høj kvalitet til... Putin.. samtidig med at Clinton foundation modtog ca 150 mio dollars) der har en whistleblower, Cain, for ganske nyligt overdraget bevis-tungt materiale til DOJ. Materialet skal angiveligt vise at visse FBI folk har ignoreret beviser om wrongdoing. Dette indbefatter Mueller fra FBI, ja den Mueller der anklager Trump for collusion med Putin.

Materialet er angiveligt af en karakter der faktisk kræver at man udleverer dette til myndighederne med mindre man selv vil ende som medskyldig, så Cain har gjort det eneste rigtige.

Lov om whistleblowers udtrykker klart at disse får en specielt beskyttet status, og Cain har officielt fra Wray (FBI) fået denne status.

Ikke desto mindre har en eller anden dommer underskrevet tilladelse så andre FBI folk nu har raided Cains hjem i 6 timer. Disse FBI folk fik at vide ved døren til Cains hus at Cain havde beskyttet status, men disse FBI fortsatte med at buldre ind i huset.

Det er ikke sikkert om disse dele af FBI overhovedet kender indholdet af Cains overdragede materiale til DOJ. Men men men, jeg glæder mig til at se the movie om alle disse ting om 3 år. Og jeg håber at de FBI folk (og dommer i den forbindelse) der måske ulovligt crashede hjemmet til Cain med officielt beskyttet whistleblower status selv kommer til at stå til regnskab.

Clinton/deepstate siden forekommer at vide at dokumenterne i forbindelse med uraniumOne kan blive fatale for nogle af folkene i Clinton/Mueller gruppen "deepstate" og måske derfor prøver at finde noget på whistleblower - det kunne være en fortolkning.

https://www.youtube.com/watch?v=Tsp0rGi9xbg
Redigeret d. 01-12-2018 09:33
01-12-2018 09:34
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Hvad blev der af historien i msm om at Michael Cohen har løjet om Trumps byggeprojekt i Rusland? Det blev fremlagt som om at Trump står i lort til halsen fordi han havde gang i et byggeprojekt i Rusland, men altså, det er jo mandens levevej at lave projekter.

Han kan da ikke gøre for at han tilfældigvis har et projekt i Rusland mens han stiller op til præsidentvalg. At han således har to relationer til Putin, den ene Forretningsmæssigt som betyder at han ikke som udgangspunkt kan generer Putin personligt, bør ikke kunne være noget problem, da en præsident ikke er valgt til at skulle genere nogen personligt, som udgangspunkt.

Så kan jeg heller ikke sige mere. Det med to kasketter er en kilden sag, som ofte er svær at håndterer for politikere. Er her nogen som ved hvordan dobbeltrollen er blevet håndteret i forløbet?
01-12-2018 10:09
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Som jeg forstår Cohen situationen, så drejer det sig om et byggeprojekt i Moskva der var på vej til at blive initieret, underskrevet op gennem 2015-16, men idet Trump blev valgt i primærvalg for rep. så valgte han at droppe dette projekt - han ville fokusere på hans nye situation i politik.

Men der er altså så en eller anden forbindelse Trump-Rusland så naturligvis søges udnyttet uanset om det handlede om et byggeprojekt der faktisk blev droppet.
Man koger suppen på at Cohen - Trumps advokat - vist har sagt at hans seneste dialog med russerne her var i jan 2016, men det var så i juni 2016.

Men dette at Trump bygger rundt om i hele verden er ikke noget nyt, så dette i sig selv at man fokuserer på et Russisk byggeprojekt der blev droppet... for at give det hele en smag af at der har været Trump-Putin collusion om valget... jeg tror at også denne ting bliver svær at hive i hus for Muellers team, endskønt de virkeligt prøver.

Her lidt mere om hous Raid, Cain, UraniumOne :
https://www.youtube.com/watch?v=c_9ReUTuB_o

Updates, herunder militær teamet Q´s kommentar til raid på whistleblower Cains hus, UraniumOne etc.
Q teamet forekommer i hvert fald ret sikre på at nogen vil gå ned uanset om amn raider Cains hus eller ej, uanset hvad man finder ved den lejlighed.


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 01-12-2018 10:29
01-12-2018 10:41
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Oh by the way: Nogle snakker om at når mange anklager, og declassifications kommer ud og skulle kunne afsløre meget om "deepstate" folk, specielt i USA, så vil tjenester som youtube, facebook, twitter mv gå ned og efterlade Main stream media i en mere monopol lignende situation til at forklare om hvad der sker.

Jeg har ingen anelse om dette vil ske (really??? Jeg tror det nu ikke!) men her på tråden fortsætter opdateringerne uanset hvad :-)


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Redigeret d. 01-12-2018 10:42
01-12-2018 16:34
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Super, til det sidste. Og til det med Cohen, ja så er der ikke, ud fra det du oplyser noget som helst de kan komme efter. Det holder jo tydeligvis ikke, som de ustandselig insinuerer alverdens skumle affære, de mener, Trump er rodet ind i. Insinuerer er ikke engang stærkt nok udtrykt, for de omtaler det det som pure facts som bare liige er en anelse hemmelig eller bare lidt forsinket.

Tror jeg vil prøve at spørge tilfældige mennesker jeg møder om amerikanerne (undersøgerne) har noget på Trump? Tænker mange vil svare ja.
02-12-2018 01:07
perhag
☆☆☆☆☆
(41)
Frank Lansner skrev:
Oh by the way: Nogle snakker om at når mange anklager, og declassifications kommer ud og skulle kunne afsløre meget om "deepstate" folk, specielt i USA, så vil tjenester som youtube, facebook, twitter mv gå ned og efterlade Main stream media i en mere monopol lignende situation til at forklare om hvad der sker.

Jeg har ingen anelse om dette vil ske (really??? Jeg tror det nu ikke!) men her på tråden fortsætter opdateringerne uanset hvad :-)


Flere kritiske magtanalytikere mener alle de almindelig kendte amerikanske sociale medier er lige så kontrollerede som de traditionelle medier, så disse internetmedier bliver næppe lukket. En artikel på dansk om spørgsmålet:

https://voluntarist.dk/massiv-censur-pa-bade-facebook-og-youtube.html

Der findes allerede (ofte decentrale) alternativer der ikke kan censureres.
MeWe i stedet for Facebook
Gab.ai i stedet for Twitter
Bitchute og d.tube i stedet for YouTube
Duckduckgo (glimrende søgemaskine) i stedet for Google og Bing
Folkets.dk og Free21.org i stedet for JP, Berlingske og Information
02-12-2018 01:27
perhag
☆☆☆☆☆
(41)
Morten Riber skrev:

Tror jeg vil prøve at spørge tilfældige mennesker jeg møder om amerikanerne (undersøgerne) har noget på Trump? Tænker mange vil svare ja.



Det bliver jo let påstand mod påstand, hvor dem du spørger vil sige at medierne har kilder til det de skriver, og eventuel moddokumentation imod medieudsagnene ikke er troværdig.

Kun meget afgrænsede spørgsmål kan måske gøres så simple at folk faktisk selv kan indse hvad sandheden er. Mit favoriteksempel i den forbindelse er Obamas fødselsattest, som næsten alle danske mediebrugere tror er ægte, mens jeg synes at følgende fremlægning af Joe Arpaio og Mike Zullo påviser at det er en uægte fødselsattest:

https://www.youtube.com/watch?v=jk3KRxTfkLM

(Men konsensus blandt "birtherne" er ved at være at Obama lig Barry Soetero faktisk er født på Hawaii som søn af Frank Marshall Davis.)
02-12-2018 10:07
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Hej perhag, du skriver:

"Der findes allerede (ofte decentrale) alternativer der ikke kan censureres.
MeWe i stedet for Facebook
Gab.ai i stedet for Twitter
Bitchute og d.tube i stedet for YouTube
Duckduckgo (glimrende søgemaskine) i stedet for Google og Bing
Folkets.dk og Free21.org i stedet for JP, Berlingske og Information"


Det er rigtigt!

Og jeg er selv gået over til Duckduckgo af samme årsag, udmærket, bedre end "bing" helt klart.
Bitchute er også ok, jeg har bare ikke sluppet youtube helt... endnu :-) Det kan jeg først når endnu flere også bruger Bitchute. Bill Still m.fl. er på.

Men helt klart, monopolet fra the old guard skal brydes.
02-12-2018 13:22
pifpafpuf
★★★☆☆
(769)
...Et tudeærligt indlæg om Republikanernes problem med at få genvalgt Trump, der supplerer mit indlæg for et par dage siden om den demografiske udvikling derovre udmærket


https://www.foxnews.com/opinion/ari-fleischer-trump-should-broaden-his-appeal-or-risk-his-re-election-in-2020

If the GOP is proud of its policies, it should seek support for them from all people, regardless of race or gender. Good ideas attract voters, but Republicans have struggled to gain the support of minorities and women for too long.

Both Trump and Romney won white voters by 20 points. Trump lost black and Hispanic voters in 2016 by a smaller margin than Romney did four years earlier, when Romney ran against America's first black president.


In 2012, Romney lost the Hispanic vote by 44 points. Trump lost Hispanics by smaller margin of 38 points.

Romney lost the African-American vote by 87 points. Trump lost the black vote by 81 points in 2016 – a smaller margin, but still a huge gap.



Trump skal enten have "bedre tag i kvinderne" ... , de veluddannede af slagsen , eller også de sorte og mellemamerikanske vælgergrupper for at være sikker på genvalg.

Men med hvilken agenda er million dollar spørgsmålet?
02-12-2018 13:46
Kosmos
★★★★★
(5370)
Trump skal enten have "bedre tag i kvinderne" ... , de veluddannede af slagsen , eller også de sorte og mellemamerikanske vælgergrupper for at være sikker på genvalg

- utvivlsomt; men har du noget bud på, hvem hans modkandidat kunne tænkes at blive?
02-12-2018 14:21
pifpafpuf
★★★☆☆
(769)
- utvivlsomt; men har du noget bud på, hvem hans modkandidat kunne tænkes at blive?


...Nej, men hvis Bernie stiller op som uafhængig, så bliver Trump stensikkert præsident igen. Hvis han og Hillary begge stiller op som Demokrater igen, så vinder Trump formentlig igen fordi Sanders vælgerbase hader Hillary præcis så meget som sidst - and visa versa.
Jeg tror ikke andre Demokratiske topfigurer gider 2020 - hvorfor eneste mulighed for Trump taber er hvis der lige pludselig dukker et lysende talent op fra 2. række , med en agenda , som er relevant for et flertal af amerikanerne.

En person og en agenda vi måske ikke kender idag - ikke er italesat endnu.

Et eksempel er at næste valg i DK måske kunne vlndes på begrebet 'ordentlighed'. Ikke udlændinge, miljø eller økonomi. Men ren og skær ordentlighed i administrationen af offentlige midler. Men hvem kunne trække den agenda i DK? ingen vi kender i dag sørgeligt nok.

Så jeg er knap så pessimistisk som Fox på Republikanernes vegne i 2020. Trump vinder mod alle vi kender i dag - og taber kun hvis der sker et skifte i politisk fokus i befolkningen og i persongalleriet hos Demokraterne.

Det er mit bud.
Redigeret d. 02-12-2018 14:22
02-12-2018 15:08
Kosmos
★★★★★
(5370)
...Det er mit bud

- meget enig!
02-12-2018 21:40
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Som læserne af denne tråd måske vil vide, så har der været meget tumult omkring "valghandlingen" i Florida ved dette valg (og tidligere valg) og vi havde f.eks. en situation hvor selveste Mat Gaetz, senater rep. stod og filmede lastvogne og biler samt valg sedler ind og ud af valgbygningen hvor der blev talt op. (Og der foregår nu kriminel undersøgelse af valget, og den ansvarlige Brenda Snipes er suspenderet).

Men hvad måske ikke alle ved er, at også Tim Canovo fra demokraterne har stået og filmet disse ting. Han er mindst lige så utilfreds med deres primær valg som republikanerne og anmoder nu om omvalg i hans distrikt hvor han "tabte" til ingen andre end.. .. Debbie Wasserman Schultz.
( Ja det var hende der måtte træde tilbage som chairman for demokraterne, DNC, efter det viste sig ar hun var involveret i uregelmæssigheder i primærvalgene 2016 hvor DNC dukkede Bernie Sanders til fordel for Clinton. )

Så nu har vi også demokrater mod demokrater der protesterer over demokraternes håndtering af valg.
Rent faktisk, så lavede Brenda Snipes valgkampagne sammen med Debbie Wasserman schultz..
https://www.youtube.com/watch?v=B9MOQ2LJq-M
02-12-2018 21:56
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Jeg har også været inde på dette med anklager der siges at ville komme, at man muligvis vil gå via militærdomstole i nogle tilfælde, at Guantanamo lejren er blevet udbygget for helt nyligt.
Idag kan vi så læse, at staben dernede nu bliver udviddet med godt 100 soldater der lige nu sendes derned:

http://www.theintelligencer.net/news/top-headlines/2018/12/305th-military-police-company-deploys-to-guantanamo-bay/

So... skal nogen så anholdes eller hvad handler disse manøvrer om?


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
03-12-2018 00:38
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Undskyld, sidespring:

Det går da amok i Frankrig med deres anti-Macron demonstrationer ?

https://twitter.com/BreakingNLive/status/1069340718844522496

Her nedlægger politifolk deres udstyr og viser sympati med demonstranterne.
Op ad bakke for Macron.. ..
03-12-2018 07:03
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Frank Lansner skrev:
Jeg har også været inde på dette med anklager der siges at ville komme, at man muligvis vil gå via militærdomstole i nogle tilfælde, at Guantanamo lejren er blevet udbygget for helt nyligt.
Idag kan vi så læse, at staben dernede nu bliver udviddet med godt 100 soldater der lige nu sendes derned:

http://www.theintelligencer.net/news/top-headlines/2018/12/305th-military-police-company-deploys-to-guantanamo-bay/

So... skal nogen så anholdes eller hvad handler disse manøvrer om?


Spændende, er det at følge med i, men hvis Trump pønser på at gå i Erdogans og Xi Jinping mf's fodspor og omdanne USA's demokrati til et semi eller autokrati, vil det virkelig være et tilbageslag. Sker det vil jeg komme til at bittert fortryde jeg lagde min sympati i hans vægtskål.


Tiden går - mens vi stadig fejlinformeres
03-12-2018 08:33
pifpafpuf
★★★☆☆
(769)
men hvis Trump pønser på at gå i Erdogans og Xi Jinping mf's fodspor og omdanne USA's demokrati til et semi eller autokrati, vil det virkelig være et tilbageslag.


Jeg er enig med Riber her. Men måske har man fået et større hul igennem til bande og narko pengestrømme. Jeg mener også at Trump hele tiden har haft en politisk prioritet her.

Kryptomarkedet er ihvertfald under nedsmeltning.
03-12-2018 08:48
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Hej Morten, ja jeg har også været inde på det før, at jeg ikke så så vild med situationen hvisde går amok med militære dødsstraffe for treason. Uanset hvor slemt det er hvad folk har gjort.
Det er fint at alle disse ting kommer frem i lyset, forhåbentligt, og fint at bad actors bliver fjernet og udstillet. Men hvis de militære domstole (er det dette vi vil se komme ??) går for barsk til værks, så vil det give et tilbageslag i støtten til denne nye udvikling.

Indtil videre er meget hypotetisk.

Så vidt jeg kan forstå er der pt. blot 40 indsatte på Guantanamo.. . . men man er ved at bygge barakker til over 800 soldater, samt udvidde kapaciteten. Trump vil jo gerne ud af en del konflikter rundt om i verden. Så hvad skal vi med al den kapacitet på Guantanamo? So.. lets see whats coming.
03-12-2018 09:49
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Tricket for fx Erdogan var fx at puste en fjende op (eller var Gulen virkelig i gang med at planlægge et kup?) for herefter at burre alle mulige inde og ændre loven så han kan blive siddende så længe han vil. Demokrati og tredeling af magten - væk, som dug for solen.

Trump har fjender nok og selvom han på legal vis lykkedes med at få drænet sumpen, vil råddenskaben så ikke blomstre op igen hvis han taber næste valg? Her mener jeg, det er det onde, den dårlige mulighed vi alle må leve med, til gengæld for at bevare demokratiet. Men mener Trump det samme?
03-12-2018 18:04
ASKF
☆☆☆☆☆
(41)
Morten Riber skrev:
Tricket for fx Erdogan var fx at puste en fjende op (eller var Gulen virkelig i gang med at planlægge et kup?) for herefter at burre alle mulige inde og ændre loven så han kan blive siddende så længe han vil. Demokrati og tredeling af magten - væk, som dug for solen.


Han startede langt tidligere med at sikre sig magten, da han fik officerer burret inde for at have planer om magtovertagelse.

Det er planer ethvert militær har som en del af deres beredskab for fjendtlig magtovertagelse via 5. kolonne politikere og embedsfolk. I et muslimsk land som Tyrkiet har militæret været nødt til at træde til for at sikre det sekulære demokratis veståen.

Da militæret ikke længere kunne true hans planer, droppede han samarbejdet med Gülen og planlage så en udrensning af Gülens tilhængere, fra alle offentlige embeder.

Forvent nu at Erdogan får omdannet Tyrkiet til en islamisk stat og når tiden er inde udråber det til et Osmanisk kalifat igen.
03-12-2018 21:13
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Min beskrivelse af Erdogans magt historik, var vel rigelig overfladisk, men som eksempel på det jeg skrev, går det da fint.
04-12-2018 03:45
perhag
☆☆☆☆☆
(41)
Både Gülen og Erdogan er muhamedanske fundamentalister, men ifølge en dybdeborende canadisk journalist med speciale i CIA og Operation Gladio, Paul Williams, så er Fetulah Gülen finansieret af CIA (og/eller narkohandel?). Det var i hvert fald sådan jeg forstod journalistens samtale med CIA-sladrehanken Kevin Shipp, som ellers mest handlede om hvordan CIA har brugt Vatikanets bank til at hvidvaske narkopenge og hvordan paverne har været involveret. Er andre skrappere til at forstå amerikansk kan lyttes til følgende video og måske nå frem til en anden tolkning af fremlægningen:

https://www.youtube.com/watch?v=EEouw6M9deA
04-12-2018 08:33
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Militær teamet Q forklarer at der i en længere periode har foregået en historisk omfattende undersøgelse i forbindelse med deltagelse af FBI, DOJ og andre.
Se øverste klip herunder.

Det er givetvis outcomes fra denne undersøgelse der skulle viderebringes i house of Congress 5 dec.

Præsident Bush Seniors død gør at selv store nyheder ville kunne blive overskygget af TV omtale heraf.

Q viser så at møder i house of Congress er blevet udskudt. Q skriver Well played Deep State.
Lidt drillende skrevet ?
Det illustrerer i hvert fald klart denne raserende krig mellem "de nye", nationalister med store dele af militæret i ryggen vs. the old guard, deepstate/globalist holdet der tilsyneladende har brudt lidt flere love end de kan overleve. En slags verdenskrig som Danske medier ikke helt lige har opdaget.

Men det er klart, hvis det vi snart skal høre om er outcome fra en af USA´s største undersøgelser nogen sinde, så er det et spørgsmål om tid før informationen er ude.


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 04-12-2018 09:05
04-12-2018 13:16
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Wops... Danske Bank

USA´s DOJ - der efterhånden er ledet ret meget af Trumps folk - undersøger nu også Danske Banks astronomisk store hvidvaskningssag .. ..

Så ikke blot er der ryster om at denne gigantiske udanske hvidvaskningssag "kunne være noget med globalister.. blabla", næ nej, tingene er kommet på et højere niveau.

Hvad er det for penge der interesserer Trumps DOJ ? USA DOJ har riiiiiigeligt at se på i denne tid, men alligvel bruger man energi på noget penge-hvidvask i Estland?

https://www.theepochtimes.com/the-common-thread-behind-four-investigations_2728104.html

USA DOJ aint fooling around, vi kommer til at høre mere om hvilke penge det var Danske bank har hjulpet "nogen" med at gøre brugbare.

Hvad har overtalt nogle folk i toppen af Danske Bank til dette bizarre foretagende? Hvem er det der har fået valuta ud af dette?

"Hey, Danske Bank, you gotta help us, we need to fund our quest to save the world, the global world against bad people.. you know, against bad people that do not care about immigrants and climate...! Please help us with money so we can save the world!"

og Danske Bank folk er søde og rare og vil redde verden?

Eller hvad filen er der sket? Venter med spænding på at USA DOJ forhåbentligt en dag fremlægger hvad de finder frem til.


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
Tilknyttet billede:

04-12-2018 13:50
Kosmos
★★★★★
(5370)
...og Danske Bank folk er søde og rare og vil redde verden?

- dét troede jeg ellers var Verdensbanken, som iflg. DR netop har 'doneret' G$ 200 til FNs klimafond!? Gad godt vide, hvor de mon har disse penge fra??
Side 25 af 32<<<2324252627>>>





Deltag aktivt i debatten Trump valgt som præsident:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Biden valgt som præsident21024-03-2024 13:40
Det ender med, at Trump får ret1807-02-2018 22:13
Hvad skal der til for at vække Trump716-06-2017 13:33
Trump og klima726-04-2017 15:45
Trump og klimaet519-01-2017 16:23
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik