Husk mig
▼ Indhold

Useriøst Miljøministerium.


Useriøst Miljøministerium.16-03-2008 19:21
Jakob
★★★★★
(9281)
 



Hvis du ikke kan tåle lyden af et surt opstød, så læs ikke dette indlæg.


Men hvor seriøst er et Ministerium lige, når man skal sidde i flere dage for at finde gode links til vigtige tekster og så få måneder senere bliver mødt med denne tekst, når man kalder linket igen:



Citat fra linkets nye tekst:
---------------------------------------------------

"Ny hjemmeside - nye services - men måske også lidt ekstra besvær.

Miljøstyrelsen har lanceret sin nye hjemmeside i november 2006. Den indeholder en række nye og forbedrede funktioner og tjenester til glæde for dig og de ca. 600.000 andre årlige brugere. Det gælder bl.a. søgning, nyhedsformidling og abonnementsmuligheder.

Som altid ved en større omlægning vil alle der har linket til undersider på mst.dk nu få en fejlmeddelelse, fordi dokumenterne har fået ny placering. Dette gælder dog ikke for links til forsiden af mst.dk eller til vores publikationer.

Vi beklager den gene, som det påfører dig som bruger.

Læs mere om den nye hjemmeside her. "

----------------------------------------------------

Her er et eksempel på sådan et link:
http://www2.mst.dk/Vand/Drikkevand/



Når jeg ser sådan noget, så tænker jeg virkelig, at de må have for mange amatørEDBfolk i ministeriet, hvis de virkelig ikke har noget bedre at få tiden til at gå med end at gemme informationerne for folket.

Sådan noget gør mig harm.  




Men det er måske bare mig, der er sart, fordi jeg synes, at den fremtidige danske drikkevandsforsyning er et emne af betydning..?

I Singapore drikker de filtreret spildevand, det kan vi vel også lære i Danmark......

Eller det slipper vi måske for, når vi bare ikke kan læse mere om, hvor galt det er ved at gå...??   





 
Deltag aktivt i debatten Useriøst Miljøministerium.:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik