Husk mig
▼ Indhold

Vanishing Islands


Vanishing Islands12-11-2013 21:17
kfl
★★★★★
(2167)
Udgivet den 01/11/2013

Federated States of Micronesia in the Pacific has 30,000 citizens living on atolls that are vanishing due to Sea Level Rise from Climate Change. Today they have drinking water shortages and food security is in peril.

LYON is a 52-year old family planning & island engineering firm focused on Improving Island Life based in Honolulu. Sea Level Rise from Climate Change is a 50-year challenge confronting all Islands and LYON.US.com is committed to finding solutions for all our Island Clients.


Vanishing Islands


KFL
Vær skeptisk over for skeptikerne.... Det er der grund til.
Redigeret d. 12-11-2013 21:19
19-02-2021 21:19
Degni
☆☆☆☆☆
(16)
God dag. Hvis du planlægger en tur til en nærliggende by og besluttede at finde ud af alt om vejret til de datoer, du har brug for, kan du se på hjemmesiden https://www.meteoprog.dk/da/. På dette websted er der den mest nøjagtige information om vejret. Jeg har brugt dette websted selv i flere år nu, og jeg vil sikre mig, at det er nøjagtigt. Der finder du alle parametre relateret til vejret. Hav en god dag.
Deltag aktivt i debatten Vanishing Islands:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Interactions between sea-level rise and wave exposure on reef island dynamics in the Solomon Islands015-05-2016 22:49
Chagos Islands Sea level increase001-11-2014 15:31
Artikler
Klimaet i Island
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik