Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
4. februar 2012, 17:53 English

Velkommen til det nye forum

Debat > Andet > Klimabevægelsens debatforum > Velkommen til det nye forum

24-03-2010 14:40Velkommen til det nye forum
branner
Administrator

Rank: 3/5
(640)

Så er det nye specialforum for Klimabevægelsen oprettet.

Forummet kan læses af alle, men kun medlemmer af Klimabevægelsen kan skrive. Princippet er således ligesom det forum, der tidligere lå på klimabevaegelsen.dk, dog uden de tekniske fejl dér - og forhåbentlig med lidt større aktivitet. smiley

Foreløbig fungerer det således, at medlemmer af Klimabevægelsen opretter sig her på siden og derefter sender en mail til klimadebat@klimadebat.dk om, at de gerne vil have skriverettigheder. Benyt samme mailadresse, som du er registreret med hos Klimabevægelsen.
Se aktuel liste over brugere med skriverettigheder her: http://www.klimadebat.dk/klimabevaegelsen-i-danmark-g4.php.

Da det ville virke underligt for dem, der ikke har adgang til at skrive, har jeg foreløbig ikke tilføjet denne debatkategori til oversigten over sidst aktive debatemner på forsiden. Jeg håber dog stadig, at opmærksomheden for Klimabevægelsen kan skærpes ved at forummet ligger her. Det er en fin mulighed for at nå et nyt publikum. Omvendt håber jeg også, at medlemmerne af og til vil driste sig til at deltage i det åbne forum her på Klimadebat.dk...

God debatlyst! smiley
Redigeret d. 20-04-2010 19:20

Send svar Nyt emne

OBS: For at skrive i dette forum skal du være medlem af Klimabevægelsen i Danmark.
Hvis du er medlem og gerne vil deltage i debatten, skal du sende en e-mail, hvor du oplyser dit brugernavn på Klimadebat.dk, og at du gerne vil med på listen.

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning Klimadebat.dk på Facebook