branner Administrator

(640)
|
Så er det nye specialforum for Klimabevægelsen oprettet.
Forummet kan læses af alle, men kun medlemmer af Klimabevægelsen kan skrive. Princippet er således ligesom det forum, der tidligere lå på klimabevaegelsen.dk, dog uden de tekniske fejl dér - og forhåbentlig med lidt større aktivitet. 
Foreløbig fungerer det således, at medlemmer af Klimabevægelsen opretter sig her på siden og derefter sender en mail til klimadebat@klimadebat.dk om, at de gerne vil have skriverettigheder. Benyt samme mailadresse, som du er registreret med hos Klimabevægelsen. Se aktuel liste over brugere med skriverettigheder her: http://www.klimadebat.dk/klimabevaegelsen-i-danmark-g4.php.
Da det ville virke underligt for dem, der ikke har adgang til at skrive, har jeg foreløbig ikke tilføjet denne debatkategori til oversigten over sidst aktive debatemner på forsiden. Jeg håber dog stadig, at opmærksomheden for Klimabevægelsen kan skærpes ved at forummet ligger her. Det er en fin mulighed for at nå et nyt publikum. Omvendt håber jeg også, at medlemmerne af og til vil driste sig til at deltage i det åbne forum her på Klimadebat.dk...
God debatlyst!
Redigeret d. 20-04-2010 19:20 |