Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
24. maj 2012, 20:53 English

Vind 125.000 $ til lommepenge

Debat > Andet > Begivenheder m.m. > Vind 125.000 $ til lommepenge

28-09-2007 22:39Vind 125.000 $ til lommepenge
GLAR

Rank: 4/5
(1026)

http://www.junkscience.com/

Der er tilsyneladende ingen økonomiske trængsler i klimaforskningskredsene...ingen gider ha' 125.000 $ som lommepenge.

Eller er opgaven for besværlig?

Klima tips: Undgå sex i lukkede rum - du forgifter din partner med CO2
29-09-2007 18:25
branner
Administrator

Rank: 3/5
(647)

Nej, ingen gider spilde tid på at forsøge, for enhver ved, at JunkScience ALDRIG vil erklære nogen som vinder af den konkurrence. Hvis de fandt en vinder, ville sidens eksistensgrundlag ganske simpelt forsvinde...
Følgende to regler burde være nok til at få de fleste til at lægge to og to sammen:

Entrants acknowledge that the concepts and terms mentioned and referred to in the UGWC hypotheses are inherently and necessarily vague, and involve subjective judgment. JunkScience.com reserves the exclusive right to determine the meaning and application of such concepts and terms in order to facilitate the purpose of the contest.

...JunkScience.com does not promise or guarantee that the UGWC will have any winner.

Jeg betvivler ikke at Milloy uden problemer ville have råd til at dele ud af sine mange ExxonMobil-penge. Men at han undlader at gøre det, burde være logik for burhøns...
29-09-2007 20:56
GLAR

Rank: 4/5
(1026)

Hej Branner

Det er jo så en oplagt chance for at promovere 'Klimadebat.dk' ved at fordoble indsatsen til 250.000 $.

Jeg er meget vel vidende om at Steven Milloy er lobbyist og provokatør, men det er min opfattelse at han har fod på de matematiske formler, diverse data og hvad der eller hører med til klimadebatten. I modsætning til mange andre.

Klima tips: Undgå sex i lukkede rum - du forgifter din partner med CO2

Send svar Nyt emne

Deltag i debatten som aktiv debattør og del din holdning til emnet Vind 125.000 $ til lommepenge med forummets mange læsere.

Seneste debat

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Gæsteafstemning

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning