| AI-hjælp til klimadebat.dk21-03-2026 11:49 | |
| Jakob★★★★★ (10061) |
Kære Admin Branner Jeg ved godt, at du ikke har meget tid til at moderere forum. Derfor har jeg diskuteret det med AI og i stedet bedt om hjælp til at finde nogle tekniske værktøjer, som du forholdsvist nemt kan programmere, og så kan de gøre arbejdet for dig. Prøv at se dette udpluk:
I hvor stort omfang værktøjerne skal bygges og benyttes, må komme an på dig. Men et godt eksempel kan være Jørgen Petersen, som du har god grund til at smide helt ud af forum, men af sikkert pæne humane årsager endnu vælger at beholde. Da vil 2 nok løse mit problem, men ikke andres. Når han burde katapultes helt ud af forum, så behøver man nok ikke at få skrupler, fordi han blot teknisk bortvises fra kategorien "Handling". Men skal det være mikro-indgreb med pussenussefløjlshandsker, så må "Privat klimapolitik" og "Teknologi" nok blive de første under-fora. Kom nu branner... du skal bare give dig selv lidt flere knapper at dreje på, og selvom der kommer brok, så vil der dybest set være brugerforståelse for, at du eksperimenterer. Begrundelsen er den nemmeste i verden, at det handler om, at du som administrator med mindst muligt arbejde ønsker at fremme en ordentlig faglig diskussion og skåne databasen for politisk spam. På med optimisthatten og høj cigarføring og lad os se dig gribe ind på slap line.! Håber dog som ydmyg gæst i dit forum, at jeg fortsat vil kunne logge på. |
| 21-03-2026 15:39 | |
| Jørgen Petersen★★★★★ (7987) |
Øko-fascisten har talt. Har man de rigtige holdninger, så skal alle andre bare underkues. |
| 28-03-2026 10:28 | |
@ Jakob Du gør dig selv til grin! |
| 29-03-2026 10:06 | |
| Jakob★★★★★ (10061) |
Hvis der ikke er andre muligheder, så mener jeg nok ikke, at det er så slemt for en person at blive til grin, fordi han kaster perler for debatsvin. Det må være langt værre for dem, hvis liv er gået så grulig galt, at de behøver støttepædagog, fordi de ikke selv kan finde en større fornøjelse end at sidde vagt hele dagen for at trampe perler ned og pisse på dem, endnu før de kan nå at lande. Det er sygelig adfærd, som skader gårdbedriftens værdi, og det kan næppe undgå at føre til misrøgt og dyremishandling, når alt på den måde får lov til at blive til en fanatisk politisk svinesti. |
| 29-03-2026 10:08 | |
Klynk, klynk, klynk og atter engang klynk. |
| 29-03-2026 13:57 | |
| Jakob★★★★★ (10061) |
Spørgsmål til AI: Hvilke dyr kan ikke leve og trives i samme fold som svin? AI-oversigt:
|
| 29-03-2026 21:17 | |
Kan du ikke finde noget mere fornuftigt at bruge Ai til? |
| 11-04-2026 11:31 | |
| Jakob★★★★★ (10061) |
3. Begrænsning af antal svar til en specifik bruger Den er heller ikke helt dum, men ufuldstændig i sin definition. Det kan evt. gælde helt generelt for alle i hele forum (det ville i mine øjne dog være synd for de heftige diskussioner, hvor der faktisk er to, som i øvrigt holder reglerne, danser en vild smuk "debat-tango".) eller en gruppe brugere hinanden imellem. Eller det kan gælde for en specifik bruger i et specifikt emne, underforum eller i en hel kategori. Jeg hælder nok til det sidste, og hvis der ellers er betjening, så betyder det nok mindre, om det gælder for emne, underforum eller kategori. Det vil give admin mulighed for at opdrage lidt på skribenterne, uden de mister generel ytringsfrihed. Og det vil samtidigt spare læserne for meget pløs og give tiltrængt plads til, at flere faglige klima-emner kan trives ordentligt og i god tone. Der er ganske enkelt en grænse for, hvad man som almindelig skribent kan gøre i henhold til reglerne for at skabe blot en smule orden i emnerne. Noget, som dybest set burde være en selvfølge, at især stamskribenter forstår og har vilje til at respektere, og i hvert fald ikke efter henstilling fremturer og håner med endnu flere gentagende overtrædelser. Det skal bremses, før det ender som i det internationale forum.!? Hjælper jeg eller gør jeg ondt værre, når jeg nu begynder at "resignere" således?: OBS: Er der for mange ligegyldige og emneafsporende indlæg.? Så undgå OT og klik HER.! |
| 11-04-2026 22:46 | |
Spørgsmålet er langt mere, hvordan man stopper diverse kværulanter, som fører skræmmekampagne uden at vide hvad de snakker om. |
| RE: Hvem og hvad er det, der skræmmer.?12-04-2026 09:21 | |
| Jakob★★★★★ (10061) |
Jørgen Petersen skrev: Det er bare igen ikke hæderligt. Hvis man ønsker et langt og godt liv for menneskeheden, så er der realistisk set meget, som må skræmme. At forsøge at benægte, dække over eller lægge låg på faremomenter gør kun faren større, fordi det hæmmer problemløsende aktiviteter. Du gør på den måde kun problemerne større, og det er skræmmende, og derfor er det faktisk dig selv, der skræmmer befolkningen allermest. Det skræmmer i hvert fald mig, at nogen vælger at køre en offentlig profil bygget på noget politisk ukorrekt (fordi det åbenbart er på mode i en gruppe) i form af løgn og viljestyret benægtelse, der skal modarbejde problemløsende aktiviterer. Du holder dig da heller ikke selv for fin til at skræmme folk i forhold til f.eks. økonomi, risiko for farligt el-sammenbrud, religion, monstrer i nabolaget osv. osv. Som om du reelt ved noget om nogen af delene... Og klimadebatten er blevet så fuldstændigt twistet, at man ikke engang må omstille til VE, fordi en dominerende regelbryder-skribent som du ligefrem ønsker at fremme GW med CO2. Det er i mine øjne forbryderisk, og det vækker min dybeste afsky. Men det vigtige for mig er her igen, at du så uophørligt bryder debatreglerne med alt dit løgnagtige og destruktive lort, og det skal stoppe. Branner har allerede softwaren, der kan løse problemet. Jeg foreslår blot, at den udvikles lidt mere, så du evt. stadig kan beholde en begrænset ret til at skrive i et enkelt underforum eller to. |
| 12-04-2026 09:48 | |
Hold op med dit klynk. Såvel den gennemsnitlige levealder som den forventede levealder stiger og stiger som følge af den økonomisk-tekniske udvikling. Og det vil den fortsætte med. Tilknyttet billede: ![]() |
| Debatter | Svar | Seneste indlæg |
| Grønnere svar fra AI..? | 9 | 20-03-2026 10:51 |