Husk mig
▼ Indhold

AT - Biologi og Engelsk! Havet og Klima


AT - Biologi og Engelsk! Havet og Klima20-03-2019 23:17
anonymemm
☆☆☆☆☆
(2)
Hej. Jeg undervurderede hvor svært dette emne er, da jeg valgte det til min AT eksamen i år. Derfor søger jeg nu jeres hjælp, og jeres smarte viden indenfor Biologi metoder og engelsk metoder.
Jeg har prøvet at udarbejde en problemformulering, samt nogle problemstillinger til, men da jeg er virkelig usikker omkring mit emne, vil jeg høre jeres mening først.

Hvilken rolle spiller mennesket i forhold til den globale opvarmning og havets miljø, og hvordan påvirker det havets helhed?

- Hvordan påvirker det økosystemets levevilkår for dyr og planter, i forhold til temperaturstigningen i havene?
- Hvilke globale følgekonsekvenser har det for mennesket og deres fremtid på jorden, inddrag 2 eller flere artikler med udgangspunkt i engelsk analyse.

Da jeg er klar over jeg skal inddrage metode i biologi, som skal bestå af observationer samt eksperiment, er jeg fuldstændig tabt. Hvilke metoder kan jeg benytte mig af for at understøtte min problemformulering?

Jeg ville blive så glad hvis i delte jeres erfaringer!!
Kh 3.G studerende der kæmper hårdt #ondtimithovede
20-03-2019 23:19
anonymemm
☆☆☆☆☆
(2)
Og hvilke gode hjemmesider, bøger samt andre videnskablige informationer kan jeg finde?
21-03-2019 10:10
Kosmos
★★★★★
(5371)
Jeg har prøvet at udarbejde en problemformulering, samt nogle problemstillinger til, men da jeg er virkelig usikker omkring mit emne, vil jeg høre jeres mening først

- undskyld, men jeg forstår ikke (helt): Har du udarbejdet et oplæg, du ikke mener at kunne bruge som grundlag for dit projekt?? Det lyder da noget 'underligt'!


Men hvis du ikke længere kan 'korrigere' det på passende vis, er der vel ikke meget andet at gøre end at bruge Google og tilsvarende redskaber, samt evt. kigge lidt 'i hjørnerne' af dette debatforum, hvor der jo jo i tidens løb er skrevet mangt og meget, og hvortil der også er knytte en nogenlunde god søgefunktion.
26-03-2019 10:00
Jakob
★★★★★
(9265)
­


@anonymemm


Opvarmning, forurening, iltsvind, forsuring og risiko for total havdød om 30 år.

Der må være mere end rigeligt at tage fat på.



­




Deltag aktivt i debatten AT - Biologi og Engelsk! Havet og Klima:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Kort Spørgeskema - 10 spørgsmål, på engelsk. Please help!008-09-2016 17:14
Engelsk version: Climate-Debate.com2617-10-2015 19:09
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik