Husk mig
▼ Indhold

Bedrag, fup, svindel, løgn (dagpresse & medier)


Bedrag, fup, svindel, løgn (dagpresse & medier)07-02-2009 23:06
faroeinn1
☆☆☆☆☆
(16)
Bedrag fup svindel løgn får alle fra dagpresse & medier i alle debatter & på inter
net aviser radio tv offentligt politiskt fakligt privat alle redaktioner bedrager fupp
er svindler lyver bevidst overfor alle læser lytter seer brugere debattører i dk

Dette gør sandheden bliver ilde hørt af løgne og de mest kritiske imod magtsyst
emer blokkes permanent hvad jeg har oplevet da jeg gik imod private og offent
lige redaktioner der afsløret sig være magtsyge der tjener kapitalens intresser

Alle som bedrager fupper svindler lyver overfor sig selv og andre vil blive plaget
af samvittighed når de opdager de bliver afsløret og vil gøre andre til syndebuk i
debat og i dialog det vil ikke hjælpe dem kunn ved at erkende sig skyldig i dk

Det samme gælder alle der er useriøse umotiveret og ikke aktive i alle debatter
og i dialog hvor vi skal lære være ærlige og hæderlige og rederlige og åbne ov
er hinanden hvad alle bør tænke på brugere debattører på klimadebat i hele dk

v.h.Hans Birgir
Tórshavn/ Færøerne
http://www.faroeinn.fo
Redigeret d. 07-02-2009 23:39
07-02-2009 23:33
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Du ka' da ikke komme med en bredside som det der. Du skyder jo i blinde mod alt og alle!

Men: Din kritik kan givet indeholde noget berettiget.

Men bliv lidt mere konkret med nogle konkrete eksempler. Tak!
RE: Hvorfor kan jeg ikke komme med en bredside07-02-2009 23:59
faroeinn1
☆☆☆☆☆
(16)
Hvorfor kan jeg ikke komme med en bredside dette er hvad almindelige
mennesker oplever når de står overfor autoriteter & eksperter & politike
re & journalister & mediefolk der bedrager fupper svindler lyver i debat

Alt er grundlæggende & overordnet forkert administreret med indretning
& tilpasning & indordning, hvordan alt er struktureret, med systemer i dk
det er fullstændigt sindsygt som alt fungerer i hele Danmark og i verden

v.h.Hans Birgir
Tórshavn/ Færøerne
http://www.faroeinn.fo
08-02-2009 00:38
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Det du beskriver der, er vel grundlæggende co2 hysteriets "grundenergi" nogle Guruer med status af messias taler lovteksten og alle bukker sig i tøvet og følger efter i blinde!
08-02-2009 12:12
Jakob
★★★★★
(9211)
 


@faroeinn1


Ja, bare gi den gas og skyd på det hele.!  


Og når du så er faldet ned igen, og du er blevet mere hjemme i dette forum, så prøv stille og roligt at fortælle os om dine drømme for, hvad der skal laves om, og hvordan det evt. kan gøres.  


Jeg tror måske ikke, at der er et bevidst massivt bedrag i pressen.
Der er nok mere tale om, at man forsøger at få klare svar på noget, som ikke er så nemt at afklare absolut sikkert, og så bliver argumenterne nemt lidt karikerede..?



 
08-02-2009 12:47
faroeinn1
☆☆☆☆☆
(16)
@delphi

Det du beskriver har ikke noget med mig at gøre men hvem styrer politik og er
hverv og handel og industri og uddannelse og arbejdsmarkedet og har gjort fol
ket til slaver i verdens lande.

v.h.Hans Birgir
Tórshavn/ Færøerne
http://www.faroeinn.fo
08-02-2009 13:05
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
Der sker mange forskellige ting i klima-debatten, nogle af de mest betydningsfulde overses eller misfortolkes.

For mindre end 6 måneder siden fik Danmark (Iskerneforskerne) den Internationale Standard på mellemistidens begyndelse (den varmeperiode vi er i p.t) 11.712 år siden den startede. Disse varmeperioder varer normalt ca. 12.000 år.

De to samme forskere, Dorthe-Dahl Jensen og Jørgen Peder Steffensen, har i de samme iskerne beskrevet at skiftet mellem varme/kulde går lynhurtigt (16 grader Celsius på blot 23 år), hvad der er mere interessant er, at årsagen er ukendt.

Statistisk set har vi nu 288 år tilbage af denne varmeperiode, men skiftet kan i værste fald komme ret hurtigt. Der mangler en plan B, for det tilfældes skyld at det pludseligt bliver koldere end forventet.

IPCC klanen bygger brystværn og forsvarsstillinger mod Syd (varmen), medens den virkelige fjende kommer langsomt snigende fra Nord (kulden)

Er Danmark på vej mod en ny International standard, denne gang for 'hjernedøds-kriteriet' ?
Redigeret d. 08-02-2009 13:09
08-02-2009 13:10
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
Du er simpelhed for plat!

Hvad er det konkret du vil ha'. Ja selvfølgelig virker folket under magten og den manipulerer folket. Politiske partier virker efter mainstream og ikke mere og folket følger i blinde efter.
08-02-2009 13:20
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
>>Hvad er det konkret du vil ha'<<

At almindelige mennesker stopper op i blot 5 minutter og tænker sig godt og grundigt om.
RE: Jeg er nede på jorden jeg fortælle ikke drømme08-02-2009 14:20
faroeinn1
☆☆☆☆☆
(16)
@Jakob

Jeg er nede på jorden jeg fortæller ikke drømme og lever ikke i drømme men op
lever den uvirklige verden globalt set og handler lokalt alt menneskeskapt strider
imod naturen dyreforsøg er forbillet og grundlag hvordan mennesket fungerer.

Dyreforsøg på universiteter er forbilled grundlag for opdragelse undervisning ud
dannelse pedagoger lærere socialrådgivere læger psykologer psykiater præster politibetjente bare for at nævne nogle eksempler ingen kan avvise i debatten.

Mennesket har aldrig lært at bruge energien rigtigt mens en sparer på energien
når mennesket ikke er i balance med sig selv hvad ingen af jer brugere/ debatt
ører er i alle debatter jeres hoveder de fungerer ikke som de skal i debatten.

v.h.Hans Birgir
Tórshavn/ Færøerne
http://www.faroeinn.fo
Redigeret af branner d. 08-02-2009 23:09
RE: Jeg er ener orginal og ikke plat08-02-2009 14:46
faroeinn1
☆☆☆☆☆
(16)
@delphi

Hvad tror du selv jeg kæmper imod overmagt & lovgivende & udøvende
& dømmende magt & offentligheden, jeg har ordet i min magt, som jeg i
debat & i privat avis viser foragt

v.h.Hans Birgir
Tórshavn/ Færøerne
http://www.faroeinn.fo
Redigeret d. 08-02-2009 14:48
08-02-2009 22:09
MikaelHProfilbillede★★☆☆☆
(194)
@faroeinn1

Generelt vil jeg give dig delvis ret i dine betragtninger - og vi er absolut på den forkerte vej. Jeg forstår dine frustrationer, og det bør enhver sober intellektuel også gøre.

Til gengæld lyder du ikke som en der fuldt værdsætter potentialet, men som en delvis anarkist der betragter alle underlagt anarko-kapitalisme. Du går efter hele systemet, uden at gradbøje deltagere. Selv om retningen er forkert, er der alligevel forskelle. Problemet er ikke systemet som sådan - men dominans og misbrug - der i sidste ende går udover de der ønsker ærlighed og fairplay.
Måske har jeg fortolket dig forkert, men du lyder meget vred.



Jakob skrev:
Jeg tror måske ikke, at der er et bevidst massivt bedrag i pressen.
Der er nok mere tale om, at man forsøger at få klare svar på noget, som ikke er så nemt at afklare absolut sikkert, og så bliver argumenterne nemt lidt karikerede..?


Det er naivt at romantisere pressen, som vi kender den i dag. Der er få der søger "klare svar" i klimaspørgsmålet, og selv om der ikke er et fælles bedrag, så er de fælles om at konkurrere om sensationsnyheder; "En god nyhed - er en dårlig nyhed".

Udover profit-perspektivet, er der også både redaktioner og individuelle journalister, i både private, offentlig støttede og statlige medier, der på forhånd har bestemt sig for hvad de vil kommunikere. Det er sørgeligt, især når videnskab ofres på bekostning af politik.
Nogle dominerende medier og journalister er helt klart ensidige og selektive, og hvis man nu laver en baggrundscheck, forstår man også hvorfor. Og det gælder ikke kun hvad de kommunikerer, men også deres kilder.

Det mest sørgelige er den økonomiske integritet. Når medier, både danske og udenlandske, f.eks. når CNN indgår sponsoraftaler og laver skjult markedsføring for en dansk virksomhed, er det ikke kun et brud på presse-etik, men også groft misbrug af sin status som "folkeoplyser".

Hvis man søger klare svar, så er der behov for skeptisme. Vil man have svar, skal man stille spørgsmål - og ikke indoktrere. Eller lade sig indoktrere.




Deltag aktivt i debatten Bedrag, fup, svindel, løgn (dagpresse & medier):

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Den Store Løgn263028-03-2024 13:29
Svindel SMS - Videresendes til Politiet.?025-03-2024 16:14
Den større løgn3119-09-2023 07:49
Klimaaktivister vs. medier!1708-09-2022 10:31
Senator: Løgn, korruption, svindel, at etmenneskeskabt CO2-molekyle i 85,800 luftmolekyler kan opvarme at813-12-2019 01:12
NyhederDato
CO2-kvotehandel stoppet på grund af svindel25-01-2011 09:02
Svindel med drivhusgasser14-12-2009 08:54
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik