Husk mig
▼ Indhold

Bill Gates og FN - En artikel med bid i


Bill Gates og FN - En artikel med bid i14-08-2010 20:08
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
http://www.information.dk/241658

Jeg har videre sendt artiklen til diverse medier... Spørgsmålet hun stiller er absolut relevant.

se GLAR's respons her : http://www.glar.gl/gates.jpg
16-08-2010 14:44
Jakob
★★★★★
(9256)
.




Ja, det må nok kunne give stof til eftertanke, når det viser sig, at private virksomhedsejere har mere magt til at ændre verden end demokratierne.

Er det sådan en verden, vi ønsker..?

Det må det jo nok være, og selvom Information afviser det, gælder det desværre også i Danmark.
Ellers havde vi ikke haft en borgerlig regering, som giver topskattelettelser og indfører private sygeforsikringer, og et parti som Liberal Alliance ville aldrig være opstået.
Vi er godt på vej til at skabe disse rigmænd omend i mindre skala.

For 30-40 år siden var der andre boller på suppen, og vi diskuterede Økonomisk Demokrati ( ØD ) med fælles fond.
Det var noget med anderledes krummer i.
Men det blev ikke til noget, og i stedet sejrede arbejderklassen endnu mere ad helvede til, så selv ufaglærte kom til at føle sig som kapitalister.

Havde vi haft sådan en fond i dag, så kunne den måske på få år have omstillet Danmark til vedvarende energi.



Man kan måske også med rette spørge, om det er i Bill Gates interesse at bekæmpe overbefolkningsproblemet, eller om han tværtimod øjner et nyt marked, som gerne vil købe software af den samme godgørende virksomhed, som gav vaccine.
Jeg synes, at det er udmærket, at de rige vil gøre noget godt med deres mange penge, men det bliver hurtigt mere røget og speget, end jeg bryder mig om.



.
23-08-2019 19:50
Kosmos
★★★★★
(5371)
Jeg har videre sendt artiklen til diverse medier... Spørgsmålet hun stiller er absolut relevant

- lidt (nutidigt) indisk bid!:

We know there is simply no basis for climate alarm. All "scientific" predictions have failed, life has survived happily with much higher CO2 in the past, the medieval warming period a thousand years ago was much warmer than today, the small temperature variations of the 20th century are easily explained by natural causes, and the IPCC reports confirm that there is no increase in extreme weather events and no economic harm from CO2.

And yet the hysteria is increasing by the day. The "remedies" being suggested are becoming more extreme: it is no longer just about making energy so expensive that the poor can't afford it, it is now about removing meat from their diet as well...
23-08-2019 22:46
Jesper-Midtfyn
★★☆☆☆
(273)
Det er da et fuldstændig forskruet blogindlæg, du linker til der. Jeg synes, det er direkte afskyeligt.
23-08-2019 23:38
Kosmos
★★★★★
(5371)
Det er da et fuldstændig forskruet blogindlæg, du linker til der. Jeg synes, det er direkte afskyeligt

- jaså...men der er jo et fint kommentarspor, så det synspunkt kan du da passende fremsætte dér!
24-08-2019 08:10
Peter Villadsen
★★★★★
(2680)
Kosmos skrev:
Jeg har videre sendt artiklen til diverse medier... Spørgsmålet hun stiller er absolut relevant

- lidt (nutidigt) indisk bid!:

We know there is simply no basis for climate alarm. All "scientific" predictions have failed, life has survived happily with much higher CO2 in the past, the medieval warming period a thousand years ago was much warmer than today, the small temperature variations of the 20th century are easily explained by natural causes, and the IPCC reports confirm that there is no increase in extreme weather events and no economic harm from CO2.

And yet the hysteria is increasing by the day. The "remedies" being suggested are becoming more extreme: it is no longer just about making energy so expensive that the poor can't afford it, it is now about removing meat from their diet as well...


Absurd at stærkt naive personer stadig lever på en livsløgn.
Jeg tror desværre resistens mod argumenter er så stor, at der ikke er noget at gøre.
Det bedste man derfor kan gøre er at ignorere de vildfarne og deres stærk utroværdige kilder.




Deltag aktivt i debatten Bill Gates og FN - En artikel med bid i:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Studer GRACE's bidrag til forståelse af klimaændringer - nyskabende artikel228-09-2020 17:54
FN: Gaia/Klimatro Skal Være Religionskomkurrent. Først Istids - så Opvarmnings-Dommedag.505-02-2020 23:02
US-Kongres og Bill Gates Finansierer NOAAs nu Mainstream Chemtrailing/SRM029-01-2020 20:39
Franks og Jens Olaf Pepke Pedersens "artikel" i Energy & Environment13420-04-2019 20:09
Artikel: CO2's levetid i atmosfæren er kun 5,4 år612-08-2013 23:59
NyhederDato
FN: 80 procent vedvarende energi er muligt10-05-2011 08:32
FN skruer ned for klimaet03-02-2011 10:40
Ekstra FN-møde skal bane vejen for klimaaftale31-01-2011 08:48
FN: Klimaforandringer kan give dig kræft10-12-2010 08:53
FN: 2010 blandt de tre varmeste år04-12-2010 13:23
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik