Husk mig
▼ Indhold

COP23



Side 5 af 5<<<345
05-06-2018 12:40
Niels Olsen
★★★☆☆
(541)
Gad vide om den fatale strømafbrydelse i Hamburg lufthavn søndag skyldes global opvarmning, Guds straf over flytrafik, der sender uhyrlige mængder af CO2 ud i stratosfæren eller endnu sjovere vanskeligheder i samarbejdet mellem VIND- og Fossil kraft?
05-06-2018 14:21
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Niels Olsen skrev:
Gad vide om den fatale strømafbrydelse i Hamburg lufthavn søndag skyldes global opvarmning, Guds straf over flytrafik, der sender uhyrlige mængder af CO2 ud i stratosfæren eller endnu sjovere vanskeligheder i samarbejdet mellem VIND- og Fossil kraft?


Ja Niels,Herrens veje er uransagelige - jeg hælder nok mere til samarbejdet
05-06-2018 21:32
Niels Olsen
★★★☆☆
(541)
Kjeld Jul skrev:
Niels Olsen skrev:
Gad vide om den fatale strømafbrydelse i Hamburg lufthavn søndag skyldes global opvarmning, Guds straf over flytrafik, der sender uhyrlige mængder af CO2 ud i stratosfæren eller endnu sjovere vanskeligheder i samarbejdet mellem VIND- og Fossil kraft?


Ja Niels,Herrens veje er uransagelige - jeg hælder nok mere til samarbejdet


Også jeg tvivler, fordi jeg gerne vil, men altså der er vitterligt mange problemer ved at få kulkraften op, når vinden går i stå.

Dog står det mig klart, at hvis vi ønsker at mennesker i Afrika, Indien og lignende steder skal op på en levefod som en stakkels forarmet dansk folkepensionist og vi samtidig skal nedbringe CO2 så må forbruget ned. Slut med ferierejser, slut med nye blue jeans hver måned, slut med mangt og meget, thi forbruget er jo årsag til al forurening fra pesticider til CO2.
07-06-2023 11:47
Kosmos
★★★★★
(5371)
Iøvrigt viser det sig, at u-landene ikke vil stille sig tilfreds med den allerede etablerede 'klimaaflad' (= G$ 100/år fra 2020):...

- nogle interessante oplysninger om 'klimastøttens' faktiske udmøntning!
08-06-2023 17:22
IBDaMann
★★★☆☆
(999)
Niels Olsen skrev: ... jo årsag til al forurening fra pesticider til CO2.

Hvorfor omtaler du CO2 som "forurening"? CO2 er en livsvigtig forbindelse.


Why do you refer to CO2 as "pollution"? CO2 is a vital compound.
Side 5 af 5<<<345





Deltag aktivt i debatten COP23:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik