Husk mig
▼ Indhold

CSR-undersøgelse


CSR-undersøgelse02-09-2010 13:08
CBSundersøgelse
☆☆☆☆☆
(2)
Hej,

Jeg er en studerende fra Copenhagen Business School, der i mit afsluttende projekt ønsker at undersøge hvorledes Corporate Social Responsibility (altså virksomheders arbejde med samfundsansvar) påvirker kundetilfredsheden i danske banker. Da forummet her omhandler klima relateret emner, og jeg dermed må formode at du/I har en vis interesse for etik, miljø og andre samfundsansvar, håber jeg at du/I vil deltage i undersøgelsen og være med til at præge udviklingen indenfor bankernes ansvar overfor deres omgivelser.

Undersøgelsen vil tage ca. 5-10min, og du vil have mulighed for at deltage i lodtrækningen om ét styk Ipod Nano musikafspiller (4gb sort).

Link til spørgeskemaet: http://www.defgo.net/s.asp?id=1257450&c=ZVMR4ZZ&l=da

Med venlig hilsen
Alexander Kiær
02-09-2010 14:58
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2592)
skod spørgeskema. Jeg tror ikke at man lære noget på Copenhagen Business School. Ikke noget man kan bruge til noget. Der mangler en forståelse af almindelige menesker.
02-09-2010 15:04
CBSundersøgelse
☆☆☆☆☆
(2)
Kulden-varmen - med din meget konstruktive kritik, så er jeg ked af at dette er din opfattelse.

Hvis du skal være lidt mere konkret, er din tanke med "forståelse af almindelige mennesker" så at spørgeskemaet er for komplekst - altså, at det ikke forstås af den gennemsnitlige respondent - eller er det bare et opkast du følte du ville dele?

Mvh. Alexander
03-09-2010 22:28
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2592)
side 1.
Undersøgelsen du nu vil medvirke i omhandler kundetilfredshed i banksektoren og fokuserer særligt på hvorledes finanskrisen kan have påvirket vores syn på de danske banker.
Lix tallet advare om at halvdelen er sået af her. Brugen af "du" og "vores" i samme sætning er forvirrende. Både "kundetilfredshed" og "banksektoren" er fagsprog. "fokuserer" er et forvirrende udtryk som du kan fylde i en Buldshit-binko plade med.