Husk mig
▼ Indhold

Delphi - the missing link


Delphi - the missing link09-01-2021 21:40
Peter Villadsen
★★★★★
(2651)
Men en debattør uden realitetssans overhovedet her på Klimadebat.dk har i den grad påstået at brænde i Californien og andre steder på kloden skyldes øget global opvarmning.

Og selv om de seriøse debattører her på siden igen og igen fremfører håndfaste beviser på det modsatte så tåger tossen videre



Jeg gentager Delphis påstand fremført på disse sider igen.
Jeg bad om et link til der hvor jeg har udtalt disse beskyldninger.
Blot et link der viser du har ret.
Kom med linket.

Så er der sproget Delphi bruger: det virker ikke som en person, der ønsker at debattere, men som tror at når man er nedladende og sarkastisk, så har man ret.
Men det er jo helt et privat personligt problem.

Nej, sarkasme styrker ikke en sag, tværtimod.
09-01-2021 22:05
Jørgen Petersen
★★★★★
(4852)
De enkelte personer bruger forskellige måder at debattere på. Eller skal vi sige forskellige måder at udtrykke sig på. Det er der ikke noget overraskende i.

Det interessante er derimod, at når vi snakker om skov- og naturbrande, så er det brændte areal på denne klode faldet meget kraftigt igennem de sidste 100 år. Og det er sket sideløbende med, at der i denne periode er sket en mindre opvarmning.
Tilknyttet billede:

09-01-2021 22:06
Peter Villadsen
★★★★★
(2651)
For at hjælpe Delphi lidt, så har jeg oplyst, at antallet af skovbrande i USA er stigende.
Har også henvist til forskningen, der fortæller, at øgede temperaturer giver mere tørke, hvilket kan give flere skovbrande.
Jeg har også gjort opmærksom på, at voldsomme brande i Australien sidste år betød blandt andet 150 millioner pattedyr, der omkom under stor lidelse i flammerne.

Så hvor er det "tossen tåger videre" (taler blot det sprog Delphi forstår her)?

Hvem er det mon, der har styr på realiteterne her?
09-01-2021 22:08
Peter Villadsen
★★★★★
(2651)
Jørgen Petersen skrev:
De enkelte personer bruger forskellige måder at debattere på. Eller skal vi sige forskellige måder at udtrykke sig på. Det er der ikke noget overraskende i.

Det interessante er derimod, at når vi snakker om skov- og naturbrande, så er det brændte areal på denne klode faldet meget kraftigt igennem de sidste 100 år. Og det er sket sideløbende med, at der i denne periode er sket en mindre opvarmning.


Fjern dit idiotiske indlæg, det hører sgu ikke til her.
Lav din egen tråd, forsvind.
Redigeret d. 09-01-2021 22:09
09-01-2021 22:09
Jørgen Petersen
★★★★★
(4852)
Det er lige netop det det gør.




Deltag aktivt i debatten Delphi - the missing link:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Delphi - the messing link opdateret1510-01-2021 10:16
Corona link001-04-2020 17:07
Link til dropbox427-02-2019 21:23
BREAKING: "The missing heat" er alligevel ikke i dybhavet007-10-2014 22:57
Klimamodellernes "missing link"1630-05-2012 12:23
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik