Husk mig
▼ Indhold

Deltag i forskningsprojekt om brintbiler


Deltag i forskningsprojekt om brintbiler23-02-2010 12:06
Rikke Petersen
☆☆☆☆☆
(2)
Jeg søger en række friske personer, der vil dele ud af deres tanker og erfaringer omkring biltransport i hverdagen.
Informationerne skal bruges til et større projekt om brintbiler, og hvordan man kan få bilister til at bruge dem uden at de skal gå på kompromis med den komfort, de kender fra deres nuværende personbil. Derfor vil det være interessant at høre, hvad dine behov er, når du kører bil? Hvad finder du bekvemt og ubekvemt? Det vil også være interessant at høre fra dig hvis du hellere vælger cyklen frem for bilen.

Projektet hedder How2Use og er støttet af Erhvervs- og Byggestyrelsen. Det involverer en lang række samarbejdspartnere, blandt andet FDM, Danmarks Miljøundersøgelser, Århus Universitet, H2 Logic, SINTEF, CONCITO, Shell, Ford, Daimler og konsulentfirmaet Social Action, som jeg skriver fra. Der er indtil nu ikke blevet lavet nogen fyldestgørende forskning på området - og vi ser det som uhyre vigtigt at få bilisternes stemmer med i denne, da det i sidste ende er dem, der vil få gavn af brintbilen.

Interviewet vil hovedsageligt finde sted omkring uge 9-10 og have en varighed på ca. en time - og du vil selvfølgelig modtage en gave, som tak for deltagelsen. Ingen af dine personlige informationer vil blive offentliggjort uden din godkendelse.
Social Action har kontor i København og vi kan komme forbi enten på din privatadresse eller på dit arbejde, hvis det er mere bekvemt.

Lyder det spændende? Bor du i hovedstadsområdet eller på Sjælland? Og har du har lyst til at deltage, så meld meget gerne tilbage på mail: rikkepp@gmail.com
23-02-2010 12:12
Kosmos
★★★★★
(5370)
Lyder det spændende? Bor du i hovedstadsområdet eller på Sjælland?

- det lyder da ret interessant! Men er det ikke en anelse snævert at begrænse 'respondentkredsen' til kjøwwenhavnere (+oplandet)?!

Kunne svarene ikke indhentes skriftligt/elektronisk??
23-02-2010 13:10
Rikke Petersen
☆☆☆☆☆
(2)
Det er helt sikkert tanken at få respondenter fordelt på hele landet hen ad vejen - lige nu lægger vi bare ud med dem vi lettest kan komme til!

Men bor du uden for dette område er vi også meget interesserede i at høre fra dig! Da vi prioriterer at lave interviewene face-to-face vil vi så samle nogle interview i samme område på samme dag, så transporten for os minimeres.

Skriv - så finder vi ud af noget!




Deltag aktivt i debatten Deltag i forskningsprojekt om brintbiler:

Husk mig

Lignende indhold
Artikler
Brintbiler
Brint
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik