Husk mig
▼ Indhold

Drikkevandsforurening skal anmeldes til Politiet


Drikkevandsforurening skal anmeldes til Politiet07-04-2018 13:43
Jakob
★★★★★
(9283)
­




Ja, hvorfor er det egentlig ikke det mest naturlige i verden at anmelde det til politiet, hvis drikkevandet i dit hus er blevet forgiftet..?

Enhver ved da, at det er smask ulovligt at forgifte andres drikkevand, og da det ikke er sket af sig selv, så må der være en eller flere skyldige, som det bør være op til politiet at finde og straffe strengt.

Eller hvad tænker folk egentlig om det..?

Måske forestiller børnefamilien på Fyn sig, at folk i hele landet vil komme i vildt oprør og vælge en helt ny og økologisk regering, hvis de bare klager deres nød på Facebook..?
Glem det..!!
Uden politi og alvorlig jura, så er I bare en flok klynkere og skvatmikler, der spilder jeres egen og andres tid. I bedste fald sender I blot et signal til politikerne om, at de hellere igen og endnu engang må hæve grænseværdierne.



Find sammen med nogle naboer og gå til politiet og vær meget alvorlige.
Hvis det er muligt at insistere på individuel anmeldelse, selvom I evt. er flere naboer under det samme vandværk, så gør det..!

Det vil give et stærkere politisk indtryk, jo flere anmeldelser, der indgives, og det må også være rimeligt i en så alvorlig sag, at hver enkelt borger har krav på et individuelt svar.
Undersøg om jeres forsikringsselskaber giver nogle af jer ret til fri proces.
Jeg ved endnu ikke præcist, hvem der skal anklages. Måske er det noget kartel agtigt. Men det må politiet med kyndig efterforskning nok kunne hjælpe med at svare på og indkredse, så vi undgår alt for mange folke justitsmord.



I det vilde Vesten havde man kun een ting at sige om de forbrydere, der forgiftede andres brønde:


"Klyng dem op..!"


Så kunne de hænge der i et træ og dingle til skræk og advarsel for andre af samme type.



For 30 år siden var jeg vidne til i et område, at mange private brønde blev lukket.
Dengang blev jeg spist af med forklaringen om, at det var fortidens synder fra landbruget, og sådan gør man ikke mere.
Men i dag er det kun blevet endnu værre, og landbruget har alligevel fået tilladelse til at gøde og sprøjte mere igen.


Det kan ganske enkelt ikke være rigtigt, at nogle mennesker i samfundet fortsat ganske ustraffet og endda med økonomisk stor fordel skal slippe afsted med at forgifte andres drikkevand. Vel da..??!






­
17-04-2018 10:59
Jakob
★★★★★
(9283)
­






Margrethe Vestager Hansen taler om fairness i EU. Hun ønsker fair konkurrence og straffer dem, der handler unfair.


Men hvor meget fairness er der at finde i konkurrencen i Danmark, når naboer ( f.eks. private, små private virksomheder og udlejningsejendomme ) til landmænd får forurenet deres drikkevandsboring med nitrat og sprøjtemiddel, som truer sundheden og skaber utryghed og anretter uoprettelig skade på naboens undergrund og koster dem formuer..??!!


Disse aldeles grove ødelæggelser på naboers værdier for egen økonomiske vindings skyld har været landbrugets politik i årtier. Der er vist ikke så meget andet at sige, end at loven er bund rådden og de skal se at få den ændret drastisk i en fart..!




­
Deltag aktivt i debatten Drikkevandsforurening skal anmeldes til Politiet:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Svindel SMS - Videresendes til Politiet.?129-03-2024 10:42
NyhederDato
Politiet klar til COP15-ballade28-07-2008 06:27
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik