Husk mig
▼ Indhold

En hyldest til Branner


En hyldest til Branner04-11-2009 21:09
micheelsen
★☆☆☆☆
(91)
Ja ja ja - jeg ved godt at det her gider Branner ikke høre på men fanfaren skal lyde. Godt gået. Du har en holdning til tingene og det er nok de færreste der ved hvor svært det er at holde balancen mellem at deltage og blande sig som Admin.

COP-15 står for døren og der diskuteres CO2 kvoter og penge fra vesten til udviklingslande hidsigt.

Men hvad skal Danmark opnå ved COP-15? Og hvad skal klimadebat.dk opnå?

Det er en utrolig masse viden der er samlet herpå sitet. Var det en idé at lave en Top 10 high-lights?

De aller venligste ;-)


Erik Micheelsen
Astrofysiker
www.carecubicle.dk
http://www.twitter.com/micheelsen
04-11-2009 22:33
Mikkel R
★★★☆☆
(570)
Hørt!
05-11-2009 17:49
Jakob
★★★★★
(9185)
.



branner får slet ikke løn efter fortjeneste, og der bør snart startes en ny indsamling til siden.
Jeg vil også gerne opfordre ham til at dynge siden til med reklamer for besøgende, i hvert fald indtil topmødet er overstået.
Hvilke firmaer, der skal have lov til at reklamere og for hvilke produkter, kunne evt. delvist afgøres ved debat og afstemninger, så der bliver mere kritisk forbrugerinformation og mere brugerstyret sammenhæng mellem debat og reklamer.?



.
07-11-2009 14:49
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Tak, tak, tak


micheelsen skrev:
Men hvad skal Danmark opnå ved COP-15? Og hvad skal klimadebat.dk opnå?

Nu skal jeg jo selv med indenfor til COP15, så mon ikke det bliver muligt at gøre opmærksom på Klimadebat.dk for nogle potentielle skribenter? Og samtidig skrive et par stemningsreportager her på siden. Det er i hvert fald min umiddelbare forestilling om, hvad Klimadebat.dk skal "opnå". Men måske der er andre forslag?

Det er en utrolig masse viden der er samlet herpå sitet. Var det en idé at lave en Top 10 high-lights?

Jo, det ville da være fint. Du er meget velkommen til at oprette en tråd, hvor folk kan lægge links til de gamle debatter, de finder mindeværdige/vigtige...
Men heldigvis kan jeg da ud fra statistikken se, at de gamle tråde stadig åbnes flittigt. Så det er ikke fordi, de er forsvundet ned i et sort hul...

Jakob skrev:
branner får slet ikke løn efter fortjeneste, og der bør snart startes en ny indsamling til siden.
Jeg vil også gerne opfordre ham til at dynge siden til med reklamer for besøgende, i hvert fald indtil topmødet er overstået.

Rolig nu

De nye Google-reklamer for besøgende giver mig faktisk et par håndører, og det er fint som situationen er nu.
Jeg ser ingen grund til en indsamling. Hvis I kan lokke et par nye, seriøse debattører til, ville det på langt sigt være mindst lige så indbringende for siden...
Redigeret d. 07-11-2009 15:07




Deltag aktivt i debatten En hyldest til Branner:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Posted in Branner's Other Forum406-01-2024 17:12
Godt nytår til Branner601-01-2024 17:32
Godwins law - Branner?820-01-2014 14:21
Podcast med Jeppe Branner - Stifter af Klimadebat.dk831-01-2010 12:56
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik