Husk mig
▼ Indhold

Energidebat siden 1970


Energidebat siden 197007-11-2011 14:32
Sevko
☆☆☆☆☆
(1)
Hej allesammen,

er der nogle der har kendskab til udviklingen i den danske energiedebat siden 1970 specielt med hensyn til vindenergie?

Jeg har kigget rundt omkring på nettet, men kan ikke rigtig finde noget angående det ovenstående.^^

Jeg har også været på biblioteket, men de har ingen bøger, som beskriver udviklingen af energiedebatten siden 1970.

Er der nogle af jer derude, der har kendskab til dette emne, som eventuelt vil hjælpe mig? eller sende links angående emnet - anbefale bøger?

mvh
10-11-2011 13:25
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
Sevko

Du kan måske hente lidt hjælp hos Dansk Vindmølleforening, Sammensluttede Danske Energiforbrugere, Windpower.org, Dansk Naturfredningsforening eller andre lignende foreninger/organisationer.


Energipolitik med omtanke er vigtig for at bevare det danske velfærdssamfund.
10-11-2011 18:57
delphiProfilbillede★★★★★
(7581)
@Sevko

Her er en grundig gennemgang af udviklingen fra først i 80'erne til i dag med afsæt i vindindustrien.

4 afsnit i form af videoer Se Link
10-11-2011 19:25
Boe Carslund-Sørensen
★★★★★
(2942)
@delphi

Tja - det er jo den rosenrøde tilgang, hvis det modsatte syn skal med, så er Landsforeningen Naboer Til Vindmøller og Landsforeningen Naboer Til Kæmpe Vendmøller et bud. Sevko kan blot rette direkte henvendelse til mig, så har jeg nogle navne + tlf.nr.


Energipolitik med omtanke er vigtig for at bevare det danske velfærdssamfund.




Deltag aktivt i debatten Energidebat siden 1970:

Husk mig

▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik