Husk mig
▼ Indhold

Er Keshe plasma energi en realitet?


Er Keshe plasma energi en realitet?19-10-2016 12:09
Euro
★★★☆☆
(443)
Mit første indlæg så bær over med mig hvis jeg nævner ting som ikke må nævnes i dette forum, men jeg tror jeg ved en del om free energy. Jeg har søgt på sitet og kan ikke se at i har snakket om www.keshefoundation.org nu ved jeg ikke om det er forbudt eller om I eller jeg har overset noget. Keshe er en iransk atomforsker, der har sit eget rum program.
Man kan købe forskellige plasma produkter i deres webshop bl.a. deres Magrav units der leverer plasma energi til dit hus eller din bil. Jeg tror dog der er nogle bedre enheder på vej.
I store træk har han offenliggjort hvordan man selv producerer sin egen Magrav unit, det kræver blot at du er villig til at se rigtig mange timers video eller at du er dygtig til at lede, men der er blueprint videoer på de grundlæggende ting.
I kan se konceptet her:
https://www.youtube.com/watch?v=6579jPiQpmQ
I øvrigt siges plasma energien at kunne helbrede en del sygdomme, men det hører vi sikkert mere om.
Er der evt. nogen danskere der har prøvet at lave deres egen?
20-10-2016 23:12
Jakob
★★★★★
(9261)
­
­
@Euro

Vi har gennem tiden mødt så mange energi fantaster i klimadebatten, at vi gerne ser nogle kolde kontante beviser og forklaringer, når nye metoder præsenteres.
Indtil da er det i mine øjne blot humbug, som skaber falske forhåbninger og virker bremsende på det lange seje træk, som er nødvendigt.



­
20-10-2016 23:30
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2593)
Enden er det snyd eller det er morsomhed. Livet er forkort til at gå i dybten med den slags.
21-10-2016 12:30
Euro
★★★☆☆
(443)
Jacob, Keshe prøver ikke at holde noget hemmeligt, men han er uendelig langsom med at nå hen til sagens kerne. Jeg så selv et af hans første foredrag på 8-10 timer der viste hvordan man kan lave energi vha Alekz technology. Og siden da har han sikkert afholdt 100 andre foredrag, som alle ligger på youtube.
Jeg tror faktisk det virker men ligesom Jer andre afventer jeg at få lidt mere viden, og jeg synes det er meget dyrt når nu jeg ved lidt om hvordan de laves - men jeg har ikke lavet en, så kan ikke sige hvad der er sandt eller falsk.
Jeg tror ikke jeg er i stand til at gengive teknikken bag årsagen til at energien opstår, men mener det var noget om at luften består at 5 bestanddele der alle indeholder energi. Ved at sætte en kobbercoil ind i en større kobbercoil og nanocoate det hele får du energien fra luften til at løbe gennem dit system. Inde på Keshefoundation.org kan i bl.a. se hvordan "opfindere" fra hele verden har lavet deres egne systemer på baggrund af Keshes teknik og sendt billeder ind.
Jeg har lidt svært ved at skelne hvad der er teori og hvad der er proof of concept på (men kan jo godt se at han sælger flere af varerne). Jeg vil ikke stå til regnskab for om noget skulle være et scam eller ej - jeg er blot budbringeren.
Det er vidst hverken snyd eller en morsomhed, men jeg savner at få bevist at det virker tilstrækkeligt godt. Har set dem trække 4-5kwh på video, men kun i kort tidsrum.
21-10-2016 14:02
crankProfilbillede★★★★★
(2453)
Euro >
Sikke en masse, du kan fylde ind i et textfelt


Jeg vil ikke stå til regnskab for om noget skulle være et scam eller ej - jeg er blot budbringeren.


Så det er ikke kun fordi, du vil have profit?



.
21-10-2016 15:19
Euro
★★★☆☆
(443)
Nej hvordan skulle jeg da få profit?

Men jeg vil da gerne have en billigere energi regning, jeg tror bare ikke 100% på de produkter han har på markedet i dag. Men han (Keshe) siger jo de har fået bedre styr på det nu, så derfor afventer jeg og ser hvad de kommer med.
21-10-2016 15:49
crankProfilbillede★★★★★
(2453)
Euro skrev:
Nej hvordan skulle jeg da få profit?

Men jeg vil da gerne have en billigere energi regning, jeg tror bare ikke 100% på de produkter han har på markedet i dag. Men han (Keshe) siger jo de har fået bedre styr på det nu, så derfor afventer jeg og ser hvad de kommer med.


Så dit vigtige budskab er altså bare, at du afventer?



.
21-10-2016 16:38
Euro
★★★☆☆
(443)
Så crank, hvorfor opfinder du at jeg kommer her med et vigtigt budskab?

Mit budskab med indlægget var at der kan være ny teknologi på vej der er lige om hjørnet, men det lader til at det er for tidligt for dig at kunne snakke om. Skal det være ting du har lært om i skolen før giver mening for dig?

Og det lyder ikke som om du har åbnet youtube linket, så burde du vide at jeg blot henviser til at der nævnes at de har fået bedre styr på teknikken og de snart kommer med et par nye produkter.
21-10-2016 16:42
crankProfilbillede★★★★★
(2453)
Euro skrev:
Så crank, hvorfor opfinder du at jeg kommer her med et vigtigt budskab?



Eh? Hvorfor kommer du med et budskab, der ikke er vigtigt?



.
22-10-2016 23:53
Lars Buhrkall
★★☆☆☆
(204)
Euro skrev:
free energy

Som alle andre evighedsmaskiner er dette også det rene fup og svindel. Du kan ikke få energi fra ingenting. Punktum.
23-10-2016 09:52
kulden-varmenProfilbillede★★★★★
(2593)
Verden vil bedrages (Overordnet)




Deltag aktivt i debatten Er Keshe plasma energi en realitet?:

Husk mig

Lignende indhold
NyhederDato
EU-kommissionen truer plasma-tv'et12-01-2009 09:31
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik