Husk mig
▼ Indhold

Extinction Rebellion Danmark - Nemt at være med og støtte den vigtige sag.



Side 2 af 2<12
24-05-2020 17:32
Jakob
★★★★★
(9216)
­






Økonomisk støtte




Jeg har indtil videre skrevet meget om, hvor nemt det er at støtte og hjælpe Extinction Rebellion i Danmark ved blot at investere lidt tid og kreativitet.

Men nu er det ligefrem også lykkedes mig at finde et sted med oplysninger om, hvordan man kan donere penge til en forening, som formidler penge til bevægelsen.



Jeg hæfter mig ved, at der ser ud til at være orden i tingene, og der er offentlig adgang til regnskabet.

"Klimakampens Støtteforening — Extinction Rebellion Support Denmark".

https://xrdk.org/dk/finances/



De borgerlige partier har meget travlt med, at vi skal bruge flere penge for at få gang i økonomien igen. Det vil jeg normalt ikke anbefale nogen at lytte til, men til dette gode formål må jeg indrømme, at jeg seriøst overvejer at gøre en undtagelse.







­­
09-07-2021 21:59
KasperNielsen
☆☆☆☆☆
(9)
Mange tak for alt den vigtige information desværre er jeg ikke selv i nogen som helst position hvor min hjælp vil være til nogen gavn. jeg håber dog at XR virkelig giver lidt lyd fra sig i Danmark.

Hilsen fra Randers.
10-07-2021 23:30
Kosmos
★★★★★
(5370)
Men nu er det ligefrem også lykkedes mig at finde et sted med oplysninger om, hvordan man kan donere penge til en forening, som formidler penge til bevægelsen

-bingo!

Og her kan du se, hvordan man kan donere penge til en forening, som formidler penge til bitcoin-'bevægelsen'!
11-07-2021 13:32
Jakob
★★★★★
(9216)
­



Kosmos skrev:
Men nu er det ligefrem også lykkedes mig at finde et sted med oplysninger om, hvordan man kan donere penge til en forening, som formidler penge til bevægelsen

-bingo!

Og her kan du se, hvordan man kan donere penge til en forening, som formidler penge til bitcoin-'bevægelsen'!



Hvis du googler "billig cola", så tror jeg, at du selv kan finde noget, som er velegnet at spilde ned i dit tastatur.




­
11-07-2021 13:47
Jakob
★★★★★
(9216)
­



KasperNielsen skrev:
Mange tak for alt den vigtige information desværre er jeg ikke selv i nogen som helst position hvor min hjælp vil være til nogen gavn. jeg håber dog at XR virkelig giver lidt lyd fra sig i Danmark.

Hilsen fra Randers.




Jeg blev så glad, da jeg så, at der var svaret i tråden. Jeg tænkte, at der omsider var et XR-medlem, som havde fanget invitationen.
Men nej, så var det bare dig.


Tak alligevel for din interesse og moralske støtte.


Har du et bud på, hvorfor de ikke stiller op til debat.?

Når vi ikke ser dem her på klimadebatten, så mener jeg, at det er et tegn på, at bevægelsen er for topstyret og ufolkelig.
På det sidste har jeg også set tegn på, at de er blevet infiltreret af en politik, som efter min mening slet ikke hører hjemme på bevægelsens fundament.
Det er nok de væsentligste grunde til, at jeg pt er ophørt med at støtte dem økonomisk.
Jeg mener dog stadig, at det er godt, at XR eksisterer. De har også medlemmer, som i mine øjne har gjort en kæmpe prisværdig indsats.




­
22-11-2022 17:41
Kosmos
★★★★★
(5370)
Og her kan du se, hvordan man kan donere penge til en forening, som formidler penge til bitcoin-'bevægelsen

- der er tilsyneladende også flyttet 'penge' i modsat retning:

SBF certainly worked hard on his image, setting up the FTX Climate Program, which used investors' funds to purchase carbon offsets and fund other climate initiatives. He also bragged about how he gave most of his income to good causes, something he now admits was just a front...
Side 2 af 2<12





Deltag aktivt i debatten Extinction Rebellion Danmark - Nemt at være med og støtte den vigtige sag.:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
27 Maj 2020 - Heading for Extinction and what to do about it017-05-2020 23:20
Øremærket støtte til klimadebat..?815-06-2015 20:10
Hemmelig støtte til klimabenægtere922-03-2013 20:02
Mere støtte til siden1507-05-2008 22:02
Ringe politisk støtte til geofysikere217-10-2007 14:02
Artikler
Peter Birch Sørensen: Offentlig støtte til vedvarende energi giver mening
NyhederDato
Dansk elbil-projekt får støtte27-06-2011 06:51
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik