Husk mig
▼ Indhold

Fel på tv2 vejrets debat sida!


Fel på tv2 vejrets debat sida!11-06-2011 15:13
mattias-vaxjo
☆☆☆☆☆
(8)
Är det bara jag som inte kommer in på tv2:s debat. Sidan har ju legat nera för mig i flera dagar nu?
11-06-2011 15:31
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
Denne gang kan man slet ikke få forbindelse, det er nærmest som om at debatten er fjernet helt.
Jeg håber at TV2 Vejret få en del henvendelser fra de faste brugere, og det er i øvrigt for dårligt at TV2 ikke holder bedre øje med om tingene virker og skriver hvis der er problemer.
11-06-2011 22:00
christian-agedrup
☆☆☆☆☆
(9)
Jeg undres ligesom dig, Michael, over at man ikke på Tv2-vejrets forside(som fungerer fint) ikke lige skriver en lille notits om at debatten er nede. Noget som den var rigtig meget en overgang, men som vist ikke har været et problem i nu et års tid.
12-06-2011 12:48
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
Ja det kunne jo være at man skulle "prutte" på TV2 Vejrets debat og springe på Klimadebat istedet, men så skal TV2 debattørerne jo være enige, for der er ikke meget ved at debattere med sig selv herinde.
Men det er jo pinse så TV2's IT-supportere har nok en ordentlig kæp i øret,
så lad os nu se på tirsdag når de har fået en Treo og mødt på arbejde
13-06-2011 00:53
peberhans
☆☆☆☆☆
(1)
Ja temmeligt dårligt af tv2 ikke at skrive om debatsidens nedbrud på forsiden som man har gjort før i tiden.

Og Pinsen kan vel næppe bruges som undskyldning da siden har været nede flere dage før..
13-06-2011 09:44
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
mattias-vaxjo skrev:
Är det bara jag som inte kommer in på tv2:s debat. Sidan har ju legat nera för mig i flera dagar nu?


Jeg har heller ikke kunnet komme derind flere dage nu. Så nu var det tid til at slå herover på klimadebat (igen).
Vi må håbe at flere TV2 debattører finder herover, når TV2´s ikke fungerer.
13-06-2011 10:06
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
peberhans skrev:
Ja temmeligt dårligt af tv2 ikke at skrive om debatsidens nedbrud på forsiden som man har gjort før i tiden.

Og Pinsen kan vel næppe bruges som undskyldning da siden har været nede flere dage før..


Jeg syntes aldrig de har været gode til at skrive om årsag og tid. Det er jo det som er det mest kritisable.
Jeg har netop sendt en besked til dem, selv om de vel nok ved at debatten er nede i forvejen.
13-06-2011 10:35
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
Det er Anders Brandt som er administrator på debatten så han ved jo at den er nede, og han var på skærmen forleden, så han kunne jo havde nævnt det.
Jeg tænkte på at de måske er ved at lave en helt ny debat med en ny adresse, siden at man ikke engang får en fejlbesked fra en server når man bruger sit normale link.
Og i starten var jeg lidt bange for at debatten kørte fint for dem med det nyeste software, og at det bare var min lidt ældre og ikke altid helt opdaterede pc'er der var lukket ude.
13-06-2011 11:56
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
Der var jo også problemer for et par år siden, hvor den brækkede ned den ene gang efter den anden.
14-06-2011 14:36
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
Nååh - nu er der da skrevet klart og tydeligt at TV2 vejrdebatten er nede og at man håber at den snart er tilbage.... det var dejligt, man er jo ved at få abstinenser
14-06-2011 17:49
martin_kalundborg
★☆☆☆☆
(52)
Det lyder da dejligt. Ikke fordi dette forum fejler noget teknisk. Der er bare alt for få skribenter fra TV2-vejret som har opdaget denne mulighed.
16-06-2011 18:58
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
Hvad er det for nogle amatør IT medarbejdere de har på TV2, et døgn og så bryder lortet sammen igen midt i en interessant vejrsituation.
Det er vist made in Taiwan både hardware, software og IT medarbejderne.
16-06-2011 21:04
christian-agedrup
☆☆☆☆☆
(9)
michaelaxell skrev:
Hvad er det for nogle amatør IT medarbejdere de har på TV2, et døgn og så bryder lortet sammen igen midt i en interessant vejrsituation.
Det er vist made in Taiwan både hardware, software og IT medarbejderne.


Det er rigtig skidt. Men det er vist hele Tv2. Men jeg kender ingen hjemmesider, der er nede så mange gange som Tv2 og i særdeleshed vejret. Måske det er de samme, der sidder på DMI og laver nedbørsprognoser for Fyn. Sikke endnu en kikser. 0,3 mm. Der var "lovet" udbredt regn, varsel om først kraftig regn, senere varsel om skybrud, 20 mm i prognosen for Fyn(som jo er et gennemsnit for hele området). Nitte! Det tørre forår/forsommer fortsætter...
16-06-2011 21:49
christian-agedrup
☆☆☆☆☆
(9)
Men det virker iøvrigt via telefonen, og der bliver stadig skrevet derinde... Mystisk...
16-06-2011 21:59
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
christian-agedrup skrev:
Men det virker iøvrigt via telefonen, og der bliver stadig skrevet derinde... Mystisk...


Det lyder da underligt, nå men så må debatten køre videre uden mig, jeg gider ikke klapre løs via telefonen.
16-06-2011 22:07
christian-agedrup
☆☆☆☆☆
(9)
Ja, meget mystisk. Vi er jo ikke ligefrem naboer, os to, så det er jo ikke et lokalt udfald. Måske noget med vores software, eller...? Og dog, vores pc her er kun 6 måneder gammel, og så hurtigt bliver det forhåbentlig da ikk forældet :-)
16-06-2011 22:12
mike_hammel
☆☆☆☆☆
(1)
Så fandt jeg også vej til Klimadebat. Godt nok med en gammel bruger
16-06-2011 22:40
michaelaxell
☆☆☆☆☆
(10)
christian-agedrup skrev:
Ja, meget mystisk. Vi er jo ikke ligefrem naboer, os to, så det er jo ikke et lokalt udfald. Måske noget med vores software, eller...? Og dog, vores pc her er kun 6 måneder gammel, og så hurtigt bliver det forhåbentlig da ikk forældet :-)


Nej det må og kan ikke være PC'en, min stationære PC er 7 år gammel (antik) men klarer 99,9 % af alle andre hjemmesider bare alt er godt opdateret.
Og TV2 Vejrets side er jo også væk, og hvis den ikke kunne vises bare fordi folks PC ikke er helt ny, så røg jo en del af publikummet til deres reklamer, så med mindre man sidder med en Commodore 64
skal man kunne se deres hjemmeside.




Deltag aktivt i debatten Fel på tv2 vejrets debat sida!:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
TV2 vejrets gamle debatforum stopper.1113-01-2018 07:00
Klimadækning af TV2, DR og aviserne20721-01-2016 23:04
TV21811-07-2015 11:33
Til brugere af debatten på TV2 Vejret1718-05-2014 16:45
TV2 Vejret-debatforum nede igen1407-04-2014 21:29
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik