Husk mig
▼ Indhold

Flytning af emner


Flytning af emner05-04-2008 17:06
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
På det seneste er der blevet skrevet en masse indlæg i Overordnet om klimaændringer, som i virkeligheden hørte til under Forklaringer på klimaændringer.

Jeg overvejede at slå de to kategorier sammen og simpelthen kalde dem "Klimavidenskab". Men da det stadig er vigtigt, at der er en kategori til overordnede emner, f.eks. tråden med "bemærkelsesværdige citater", så vil jeg gerne beholde opdelingen.

Derfor har jeg nu flyttet en række tråde, der alle handler om for eller imod CO2, til Forklaringer på klimaændringer. Jeg har også ændret lidt i beskrivelsen på debatoversigten.

Ingen indlæg er slettet
.
05-04-2008 17:42
Jakob
★★★★★
(9267)
 


@branner

Jeg synes nok, at det er OK at overveje at slå de to fora sammen under en ny betegnelse. Det kan måske godt være lidt svært at vælge forum, som det er nu.

Jeg går ud fra, at emnets adresse forbliver den samme, selvom tråden bliver flyttet..?

Og når du er ved det, så må denne tråd for min skyld også gerne flyttes til Klimapolitik:
http://www.klimadebat.dk/forum/angela-merkel-en-statsmand-med-format--d9-e403.php


 
05-04-2008 18:51
branner
AdministratorProfilbillede★★★☆☆
(758)
Jakob skrev:
Jeg synes nok, at det er OK at overveje at slå de to fora sammen under en ny betegnelse. Det kan måske godt være lidt svært at vælge forum, som det er nu.

Det burde jo forhåbentligt være blevet lettere nu, hvor "Overordnet om klimaændringer" har fået en ny beskrivelse i oversigten...

Jeg går ud fra, at emnets adresse forbliver den samme, selvom tråden bliver flyttet..?

Jeg sørger for, når jeg flytter et emne, at lade den gamle adresse pege hen på den nye... så ja.

Og når du er ved det, så må denne tråd for min skyld også gerne flyttes til Klimapolitik:
http://www.klimadebat.dk/forum/angela-merkel-en-statsmand-med-format--d9-e403.php

Er hermed gjort.




Deltag aktivt i debatten Flytning af emner:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Meget lange tråde/emner1326-07-2013 00:00
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik